Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: برای مصون ماندن جوانان از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی باید برنامه‌ ویژه‌ای برای این نسل تدوین شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی،فرهنگی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود:توجه به اجرای طرح‌های پیشگیری هاز آسیب‌های اجتماعی به عنوان تهدیدی جدی برای جامعه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرایی شدن مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی در استان بوشهر اظهارداشت: اجرای طرح نشاط اجتماعی اقدامی شایسته در راستای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی جوانان و نوجوانان در بخش‌های مختلف است.
استاندار بوشهر یادآورشد:باید بسترهای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماع فراهم شود که این مهم نقش ویژه‌ای در مصون نگه داشتن آنان از آسیب‌ها دارد.
گراوند گفت: باتوجه به اینکه موسیقی با ذات و سرشت انسان سر و کار دارد و موسیقی سنتی نیز با موسیقی مبتذل فاصله دارد نظام اجتماعی به آن توجه ویژه کند.
وی، با تاکید بر تقویت اعتماد و باور در بین مردم افزود: در حوزه اجتماعی از سرمایه‌سوزی باید جلوگیری شود و آموزش رعایت حقوق شهروندی باید در دستور کار قرار بگیرد.
استاندار بوشهر با قدردانی از اقدام های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در عرصه فرهنگی و اجتماعی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و تاثیرگذاری در مصون نگه داشتن آحاد جامعه از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دارد.
گراوند افزود: کشف بیش از 14 تن مواد مخدر در استان بوشهر نشان از فعالیت مطلوب و شبانه‌روزی دست اندرکاران است که از خدمات آنان قدردانی می‌‌شود.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم

دریافت 11 MB کد خبر 6095307

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود