Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود این که کمیته‌ بین‌المللی المپیک، روسیه را متهم به دوپینگ سازمان‌یافته کرده است، این کشور از میزبانی مسابقات اروپایی اسکیت که ماه آینده برگزار می‌شود محروم نشده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، اتحادیه جهانی اسکیت (ISU) تایید کرد که مسابقات قهرمانی اروپای اسکیت سرعت و فیگور، ماه آینده در کولومنا و مسکو روسیه برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست گیری‌ها برای این مسابقات توسط یک کمیته‌ مستقل انجام خواهد شدو نمونه‌ها در آزمایشگاه هایی خارج از روسیه آنالیز می‌شوند.

IOC پیش از این   روسیه را از  المپیک زمستانی ۲۰۱۸ محروم کرده است و تنها ورزشکاران روس می‌توانند به صورت مستقل در المپیک زمستانی شرکت کنند.

ISU اعلام کرد که IOC در حال‌ آماده کردن دستورات اجرایی برای حضور ورزشکاران روس در مسابقات است و به زودی این دستورات را در اختیار فدراسیون قرار می‌دهد. ISU متعهد شد که تمامی اقدامات لازم در این زمینه  را با توجه به تصمیمات IOC انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم