Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه طالبان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیمای بدون سرنشین نیروهای آمریکایی در شرق این کشور غیرنظامیان افغان را هدف قرار داده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه طالبان با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت خود خبر داد که هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به منازل غیرنظامیان افغان در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش دو غیرنظامی افغان در منطقه «داگه‌خیل» شهرستان «بتی‌کوت» ولایت ننگرهار کشته شدند.

همچنین در شهرستان «بتی‌کوت» این ولایت نیز یک منزل مسکونی هدف حمله پهپاد قرار گرفته است که در نتیجه تعدادی غیرنظامی از جمله زنان و کودکان کشته و زخمی شده‌اند.

این حمله تا کنون توسط مقامات افغان و یا فرماندهی نیروهای آمریکایی و ناتو تایید نشده است، اما با این حال نیروهای آمریکایی همواره کشته شدن غیرنظامیان افغان را در حملات هوایی آمریکا تکذیب کرده‌اند.

این در حالی است که «پاتریشیا گاسمن» پژوهشگر سازمان دیده‌بان حقوق بشر برای افغانستان درباره کشته شدن زنان و کودکان در حملات هوایی آمریکا در افغانستان هشدار داده بود.

پس از اعلام استراتژی جدید واشنگتن حملات هوایی آمریکا به افغانستان نسبت به سال گذشته میلادی دستکم چهار برابر شده است.

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی پنتاگون، در پی تشدید حملات هوایی در سال جاری هواپیماهای آمریکایی بیش از ۳۵۰۰ بمب را در افغانستان پرتاب کرده‌اند.

فرماندهی نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان همواره کشته شدن غیرنظامیان افغان در حملات هوایی این کشور را انکار کرده و مقامات افغان نیز در بسیاری از موارد پنهان کاری می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی در یمن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • (ویدئو) لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی در یمن
  • تصاویر پهپاد ساقط شده آمریکایی در صعده یمن