Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عملکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای خروج کافه نادری از جریان مزایده فروش قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در پایان جلسه علنی شورای شهر و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره اخبار منتشره در خصوص تخریب بخشی از دیوار کافه نادری افزود: در بررسی و بازدید اعضای شورای شهر شخص شد که این موضوع تنها یک سوء تفاهم بوده و در گفتار و رفتار برای انتشار این موضوع عجله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هر دستگاهی می تواند برای املاک خود اقدام قانونی انجام دهد، اظهار کرد: نباید در خصوص بناهای قدیمی بدون نظر سازمان میراث فرهنگی اقدام کرد، البته ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خصوص این ماجرا، مظلوم واقع شد.
وی با تشکر ازستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این ستاد ملک کافه نادری را از لیست مزایده خارج کرد، در حالیکه براساس قانون می توانست ملک را بفروشد.
«کافه و هتل نادری، یکی از کافه های قدیمی تهران و مربوط به دوره پهلوی اول است که در محدوده پل حافظ و خیابان جمهوری اسلامی(نادری سابق) قرار دارد، این بنا سال 1382 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است».
انتشار خبر مزایده کافه نادری در اواخر هفته گذشته، موجب نگرانی بسیاری از شهروندان و علاقمندان به میراث فرهنگی کشور شد.

* پاسخ به ثبت نام یک عضو شورا در انتخابات کانون وکلا
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص ثبت نام یکی از اعضای شورا(سیدابراهیم امینی) در انتخابات کانون وکلا، گفت: به ایشان در صورت کسب رای در این انتخابات، اجازه خروج و استعفا از شورا را نمی دهیم.
وی البته به شوخی گفت که آقای امینی می خواهد از این طریق، تست محبوبیت بدهند.
درهمین ارتباط سیدابراهیم امینی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت که در قانون جدید شوراها که توسط مجلس شورای اسلامی بازنگری شده، محدودیتی برای اعضای شورا پیش بینی شده که منطقی پشت آن نیست.
وی افزود: نمایندگان مجلس نیز از چنین محدودیتی برخوردار نیستند و می توانند عضو هیات رئیسه و رئیس اصناف شوند.
امینی اظهار کرد: قانون جدید شورا در کمیسیون شوراهای مجلس در حال اصلاح و بازنگری است و به دنبال حذف این محدودیت برای اعضای شوراها هستند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتصابات اخیر شهرداری و حضور مدیران قبلی در تیم مدیریت جدید شهری گفت: انتصابات در حوزه اختیارات مدیران است که البته در فضای مجازی اعتراضاتی نسبت به این موضوع وجود دارد.
وی گفت: شورای شهر در حال حاضر قصد ورود به این موضوع را ندارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقاامینی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7244/1735**1625

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901779

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است