Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:26:59 GMT

کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان دیری پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۴۵۳۱

کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان دیری پرداخت شد

بوشهر - رئیس کمیته امداد شهرستان دیر از پرداخت ۴۰ فقره کمک هزینه جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت این نهاد در سال جاری خبر داد.

مسلم انیژپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای جوانان مددجو از اولویت‌های مهم کمیته امداد است، گفت: این نهاد با پرداخت کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت گام‌های خوبی را برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه از ابتدای سال جاری تا کنون  به نوعروسان کمیته امداد پرداخت شد، گفت: ۴۰ نو عروس از محل این کمک‌ها به خانه بخت رفتند.

انیژپور با تاکید بر اینکه در پرداخت جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، خانوارهای ایتام و ساکنین مناطق محروم در اولویت بوده‌اند، گفت: منابع پرداختی این کمک‌ها علاوه بر اعتبارات داخلی کمیته امداد، توسط خیران و حامیان نیکوکار در قالب طرح کوثر تامین و به عروس دامادان تحت حمایت کمیته امداد اهدا می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر با اشاره به اهمیت تشکیل خانواده و جلوگیری از ورود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به درون آن، افزود: کمیته امداد علاوه بر اهدا جهیزیه به جوانان مددجو، گام های بلندی در راستای پایداری این زندگی مشترک برداشته است.

وی گفت: با تشکیل دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج و ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی نسبت به افزایش آگاهی جوانان در زمینه زندگی مشترک و نحوه برخورد با موانع و مشکلات آن اقدام می‌کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

حمید باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها