Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@19:51:13 GMT

توافق «اوبر» با قربانی تجاوز

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۴۵۶۹

رویداد۲۴-«جین دو»، زنی که سال 2014 در دهلی هندوستان مورد تجاوز یکی از رانندگان تاکسی آنلاین«اوبر» قرار گرفته بود، در دومین دادگاه خود، با مدیران این کمپانی فناوری به توافق رسید.وی که در سال 2015 به علت موضوع تجاوز در دادگاه برنده شد، پس از مدتی دریافت پرونده پزشکی وی مورد سوء استفاده مدیران اوبر قرار گرفته و همه اطلاعات پزشکی وی در دسترس آنها قرار گرفته است به همین دلیل هم وکیل وی، دومین شکایت از اوبر را به جریان انداخت تا این بار مدیران این کمپانی ازجمله «تراویس کالانیک» و«امیل مایکل» پاسخگوی این موضوع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می‌دهند که قرار شده است این پرونده در سال 2018 مختومه اعلام شود و به بیان دیگر مدیران اوبر موفق شدند رضایت این شاکی را کسب کنند.

گفتنی است زمانی که شکایت نخست این زن هندی به جریان افتاد، مدیران «اوبر» مدعی شده بودند این یک نقشه ازسوی رقبای این تاکسی آنلاین طراحی شده است که می خواهند به شهرت«اوبر» لطمه وارد کنند هرچند بعدا مشخص شد که راننده دارای سوابق جنایی بوده و درواقع مدیران اوبر با کم‌کاری، سوابق وی را کنترل نکرده بودند. این راننده سرانجام دستگیر و محکوم به گذراندن چند سال در زندان شد ولی موج اعتراض‌ها علیه اوبر ادامه داشت. شاید توافق نهایی این زن هندی به «اوبر» کمک کند تا در فضایی آرام‌تر به فعالیت بپردازند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، «نحن المقاومون» نماهنگی حماسی تهیه شده در مرکز نهضت با صدای ابوذر روحی، ندای رسای صبر و استقامت مردمی است که در برابر ظلم و تجاوز سر خم نکرده و پرچم مقاومت را تا همیشه برافراشته‌اند.

این سرود، حماسه‌ای از رشادت یمنی‌ها در برابر تجاوز ائتلاف سعودی، فریادی از مظلومیت فلسطینیان در زیر چکمه‌های اشغالگران صهیونیست و پژواکی از ایستادگی مردم عراق، لبنان، ایران و تمام آزادی خواهان در برابر استکبار جهانی است.

«نحن المقاومون» ترجمان بغض فروخورده مظلومان و نویدبخش طلوعی نو از امید و پیروزی است.

ابوذر روحی از خوانندگان شناخته شده موسیقی انقلاب طی سال‌های اخیر با قطعه مشهور «سلام فرمانده» فصل تازه ای از فعالیت‌های خود را آغاز کرده است. 

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد