Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@18:33:29 GMT

شارژ ۴ میلیاردی سپید رود توسط مالک جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۵۳۸۹

خرداد: مالک جدید باشگاه سپید رود با پرداخت ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دغدغه مالی اعضای این باشگاه را بر طرف کرد.

به‌ گزارش خرداد از ‌ایسنا، مالک جدید سپید رود رشت در جلسه‌ای که با اعضای این باشگاه برگزار کرد، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت کرد تا دغدغه‌ مالی این تیم تا حدودی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات با اعلام این خبر گفت‌: خوشبختانه جلسه خوبی را با تمام ارکان باشگاه برگزار کردم که در نهایت فاز دوم پرداختی‌های خود را طبق قول و قرار های وعده داده شده انجام دادم تا بازیکنان و کادر فنی تمرینات را برای دیدارهای نیم فصل دوم شروع کنند. من با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به طرفداران قول می‌دهم که ما با قدرت در دور برگشت ظاهر خواهیم شد و در این راستا مطمنا تیم را تقویت خواهیم کرد.

برچسب ها: شارژ ، سپید رود ، مالک جدید

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum از بلوتوث 5.3 و فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum که به تازگی عرضه شده است، از فناوری حذف نویز هیبریدی بهره می‌برد، به طوری که به کاربران اجازه می‌دهد صدای خارجی را حذف کنند یا صدای اطراف خود را بشنوند، این هندزفری دارای سری‌هایی در چهار اندازه است، بنابراین برای کاربران مختلف مناسب و راحت است.

هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum از بلوتوث ۵.۳ برای اتصال مطمئن پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌هایی مانند Bluetooth LE A udio و Auracast برای به اشتراک‌گذاری است؛ این محصول با یک بار شارژ تا هشت ساعت شارژدهی دارد، کیس شارژ آن نیز تا ۲۰ ساعت شارژ را ارائه می‌دهد، همچنین از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و فقط با ۱۰ دقیقه شارژ تا یک ساعت قابل استفاده است.

در حال حاضر، هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum برای پیش خرید با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در دسترس هستند و زمان عرضه آن نیز ۲۱ ماه مه اعلام شده است؛ هندزفری یادشده در رنگ‌های مشکی و سفید وارد بازار شده است.

کد خبر 751634

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • جواد عزتی با فصل ۳ و ۴ زخم کاری به زودی می‌آید | ویدئو
  • هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum عرضه شد
  • علت خوابیدن باتری موتور طرح کلیک چیست و راهنمای کامل تعویض باتری طرح کلیک
  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد