Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@05:51:05 GMT

تشییع شهدای فتنه در صنعاء+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۵۴۰۷

تشییع شهدای فتنه در صنعاء+تصاویر

هزاران یمنی، شهدای درگیری های اخیر با شورشیان وابسته به علی عبدالله صالح را در شهر صنعاء، تشییع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هزاران یمنی به دعوت از گروه های انقلابی با تجمع در مرکز شهر «صنعاء»، شهدای درگیری های اخیر با شورشیان وابسته به «علی عبدالله صالح» را تشییع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت های سیاسی،مذهبی و نظامی یمنی از جمله «سید محمد علی الحوثی»، رییس کمیته عالی انقلاب یمن نیز در این مراسم شرکت کردند.

یمنی ها با سردادن شعارهایی ضد فتنه گران، از آن ها خواستند که دست از فتنه بردارند و به نیروهای یمنی در مقابل حمله «ائتلاف سعودی» کمک کنند.

شرکت کنندگان در مراسن تشییع همچنین با سردادن شعارهایی ضد رژیم سعودی، از ادامه ایستادگی خود در مقابل زیاده خواهی ائتلاف سعودی اعلام آمادگی کردند.

همزمان با افزایش حمله جنگنده های رژیم سعودی، شورشیان وابسته به علی عبدالله صالح هفته گذشته با افزایش ناامنی در پایتخت قصد سیطره بر تمام مناطق صنعاء را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و انصارالله، تمام حمله ها خنثی گردید.

نیروهای امنیتی، انصارالله و قبایل در نهایت موفق شدند با عملیات های دقیق، علاوه بر خنثی کردن عملیات شورشیان، علی عبدالله صالح و بیشتر سران فتنه را به هلاکت رساندند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه

به رسم هر جمعه میدان السبعین در پایتخت یمن بار دیگر شاهد سیل جمعیت در حمایت از مردم غزه است.

دیگر خبرها

  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد