Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ساخت مدرسه 12کلاسه روستای تیس شهرستان چابهار از اواخر هفته گذشته با حضور مسئولان استانی و کشوری آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: این مدرسه در سه طبقه با زیربنای هزار و 80 مترمربع و با اعتبار 15 میلیارد ریال ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کار ساخت این مدرسه توسط سازمان منطقه آزاد چابهار با اعتبار 10 میلیارد ریال و خرید تجهیزات آموزشی و سرمایشی آن توسط آموزش و پرورش با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: این مدرسه 12 کلاسه در مقطع ابتدایی جایگزین مدرسه فرسوده و قدیمی روستای تیس می شود که با ساخت آن بیش از هزار دانش آموز در 2 شیفت از فضای آموزشی استاندارد بهره مند خواهند شد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر 16 پروژه آموزشی در چابهار در حال ساخت است که با تکمیل آنها میانگین سرانه فضای آموزشی این شهرستان ارتقا پیدا می کند.
این مقام مسئول بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به پراکندگی جمعیتی و گسترده بودن، نیازمند وجود تعداد قابل توجهی مدرسه است که امیدواریم خیرین مدرسه ساز بیش از پیش با ما همکاری داشته باشند.
 
انتهای پیام//
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی در بازدید از مناطق سیل زده گفت: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت