Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:54:22 GMT

عبور اصلاح طلبان از روحاني شتاب گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۶۰۰۳

عبور اصلاح طلبان از روحاني شتاب گرفت

خبرگزاري آريا-محمد کيانوش‌راد از اصلاح طلبان شناخته شده و نماينده دوره ششم مجلس شوراي اسلامي در گفتگويي از تغيير استراتژي اصلاح طلبان در قبال روحاني خبر داد.
به گزارش سرويس سياسي آريا؛کيانوش راد از اعضاي شوراي مرکزي حزب اتحاد ملت ايران اسلامي در گفتگوبا يک خبرگزاري اصلاح طلب اظهار داشت: مفهوم اصلاح‌طلبي مفهومي فراتر از دولت آقاي روحاني است؛ ضمن آنکه روحاني هم دولت خود را دولتي اصلاح‌طلب نمي‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکيد کيانوش راد بر آن که روحاني هم خود را اصلاح طلب نمي داند تاييد اين ادعاي اصولگرايان است که اصلاح طلبان اساسا روحاني را از خود نمي دانسته اند.
کيانوش راد همچنين يادآور شد: اگر در دوره خاتمي ما از سياست اتحاد و انتقاد تبعيت مي‌کرديم امروز هم در دولت آقاي روحاني بايد از سياست حمايت و انتقاد پيروي کنيم.
تفاوت رويکرد "اتحاد" با خاتمي و "حمايت" از روحاني کاملا آشکار مي سازد که اصلاح طلبان همان گونه که امير محبيان تحليلگر اصولگرا  پيش بيني کرده بود؛در اين دوره به صف بندي واضح با روحاني دست زده و تاکتيکي بودن حمايت خود را آشکار کرده اند.
اين فعال اصلاح طلب در بخش ديگري از نارضايتي اصلاح طلبان از روحاني پرده بر مي دارد و تاکيد مي کند: سکوت در برابر ضعف‌ها و کاستي‌ها و پيگيري مطالبات حتي در دولت آقاي خاتمي نيز جايز نبوده چه برسد به دوره آقاي روحاني، انتقاد را با مخالفت نبايد يکسان فرض کرد.
اين سخنان کيانوش راد در حالي است که جريانات اصلاح طلب مستمرا منتقدان روحاني را به سنگ اندازي پيش پاي وي و مخلفت با راي مردم متهم مي کردند.
نماينده سابق مجلس و عضو فراکسيون اصلاح طلبان همچنين گفته است: کسي که انتقاد مي‌کند بيشترين کمک را به دولتي که مورد انتقاد است، مي‌کند.
اين سخن مهمي است که شايد تاکنون از سوي اصلاح طلبان مورد غفلت واقع مي شد؛زيرا اگر اين سخن را درست بپنداريم؛اصولگرايان بزرگترين حاميان دولت خاتمي و روحاني بوده و هستند؛ولي حمايتي که همواره از سوي اصلاح طلبان به مخالفت تعبير شده و اين حاميان با الفاظ تند و ناشايست از سوي اصلاح طلبان خطاب قرار گرفته اند.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: خبرگزاری رسمی دولت ⁩، به طور بسیار مبتدی، مدعی شد که تحلیل اینجانب در مورد نرخ تورم ⁩ اشتباه است! 

‏این خبرگزاری متوجه این موضوع هست که من نیز به مانند رئیس جمهور دولت سیزدهم که در مقام مقایسه عملکرد، به امار تورم بانک مرکزی در شهریور ۱۴۰۰ استناد می‌کردند، به آمار بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم سال ۱۴۰۲ استناد نموده ام، نه به نرخ تورم نقطه به نقطه اعلام شده توسط مرکز آمار!

‏یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می‌داند، ولی شما یا نمی‌دانید یا میخواهید که ندانید. 

‏هر توجیهی که بیان کنید، دولت بایستی پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشد. 

‏این دو مورد را چگونه توجیه می‌کنید؟!

دیگر خبرها

  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت