Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از ارسال کمک های نوع دوستانه هرمزگان برای مردم زلزله زده روستاهای زرده بالا و زرده پایین استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: به همت حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عیسی بهرامی سپاه ناحیه بندرعباس و مجتمع بندری شهید رجایی کمک های نوع دوستانه هرمزگان برای مردم زلزله زده روستاهای زرده بالا و زرده پایین استان کرمانشاه، ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با اشاره به ماموریت سپاه امام سجاد (ع) برای بازسازی این دو روستا، تصریح کرد: در جهت بازسازی و اسکان اولیه مردم روستاهای زرده بالا و پایین یک دستگاه کامیون حامل 23 بشکه نگهداری سوخت 220 لیتری، 40 دستگاه کانتینر 20 فوتی و 20 دستگاه کامیون جهت پشتیبانی از مردم این روستا از بندر شهید رجایی به این منطق انتقال یافت.

ترابی با تاکید بر پیگیری های استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: از پیگیری ها و همکاری های مجدانه استاندار محترم هرمزگان،مدیرکل محترم بنادر و دریانوردی استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل محترم حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان و همه کسانی که در این مسیر همکاری داشته اند تقدیر و تشکر می نمایم.

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش