Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رودسر و املش در ادامه حضور در روستاهای محروم اشکور با اهالی ۶ روستای بارگاه دشت، ویشکی ، قاضی چاک ، شاهراج و جیرده و جورده دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرنگار رودسریها ، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسرو املش در روزهای پایانی هفته گذشته در ۹ روستای حوزه انتخابیه خود حضور پیدا کرد و پای درد ودل اهالی این روستاها نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج شنبه در املش به روستاهای چلارس ، مشکله و خرشتم رفت مشکلات را شنید ، پیگیری ها را انجام داد و به مدیران ادارات شهرستان فرصت یکماهه داد تا مشکل اهالی را برطرف کنند.

 

عباسی صبح جمعه با آنکه از بارش برف در اشکورات بخش رحیم آباد رودسر مطلع بود به  ۶ روستای بارگاه دشت، ویشکی ، قاضی چاک ، شاهراج و جیرده و جورده سفر کرد و پای صحبت اهالی نشست.

 

در این سفرچندساعته که روسای ادارات راه و شهرسازی و راهداری نمانیده مردم رودسر و املش را همراهی می کردند، عباسی با دیدار با پرسنل راهداری لات محله و زیاز از تلاش آنها در بازگشایی راه برف زده منطقه تقدیر کرد وی همچنین از کمبود ماشین آلات سنگین راهداری ابراز نگرانی کرد و قول جذب اعتبارات از سوی شورای برنامه ریزی برای افزایش ماشین آلات راهداری در اشکورات داد.

 

وی همچنین پس از حضور در روستاهای ویشکی ، قاضی چاک و شاهراج در مسجدجیرده و در جمع اهالی روستا حضور یافت و پای صحبت آنان نشست.














 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه

عادل مردزاده معتمد روستای کوردان در این زمینه گفت: دیروز عصر این کودک بدون اطلاع خانواده ها برای بازی به اطراف رودخانه مهران رفته بودند.

دو کودک از نوه های یکی از اهالی روستا بودند.

وی افزود کودکان جان باخته دو پسر 5 ساله بودند که در آبهای گودالی و باتلاقی رودخانه غرق شدند.

به گفته این فرد اهالی روستا پس از ساعت ها جستجو جسد بی جان این دو کودک را در یکی از این گودال ها پیدا کردند.

رودخانه مهران از کنار روستای کوردان بخش مهران بندرلنگه می گذرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد