Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی از کمک بیش از ۵ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به صورت نقدی و غیرنقدی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شازند ما؛ حجت الاسلام میرهاشمی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی در مراسم تقدیر و تشکر از اعضاء و داوطلبین امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه در شهرستان شازند، ضمن تقدیر از فعالیت ها و تلاش‌های داوطلبین جمعیت هلال احمر شازند، گفت: کار خیر و داوطلبانه حد و مرز و زمان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: هلال احمر موسسه مردمی و خیریه بوده و هر قدر میزان مشارکت مردم بیشتر باشد خدمات ارائه شده از سوی این جمعیت افزایش خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: میزان کمک های نقدی مردم استان مرکزی به مردم زلزله زده غرب کشور بیش از ۷۰۰ میلیون تومان و مجموع کمک‌های غیر نقدی نیز ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که جای تقدیر و تشکر از مردم نوع دوست استان دارد.

اعزام اکیپ های امدادرسانی استان مرکزی در ساعات ابتدایی وقوع زلزله

اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز به خبرنگار ما گفت: استان مرکزی در همان ساعات ابتدایی وقوع زلزله از ۱۲ شعبه اکیپ هایی را به مناطق اعزام کرد.

 

 

وی افزود: کمک‌های مردمی نیز از همان ساعات ابتدایی توسط جمعیت هلال احمر جمع آوری و پس از تفکیک و بسته بندی به انبار مربوطه جهت اعزام به مناطق آسیب دیده تحویل داده شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: ضمن اینکه در آن مناطق تیم های عملیاتی و امداد و نجات و جستجو و تیم های حمایت روانی حضور داشتند، برای پوشش خبری اقدامات جمعیت هلال احمر و کمک‌های مردمی، قرارگاه رسانه ای جمعیت هلال احمر نیز افتتاح شد.

۴ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال، ارزش ریالی کمک شازندی‌ها به مردم مناطق زلزله‌زده

باقری، رئیس جمعیت هلال احمر شازند نیز عنوان کرد: مردم شهرستان شازند همپای دیگر مردم ایران اسلامی در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه کمک های قابل توجهی را داشتند.

وی افزود: در شهرستان شازند کمک‌های نقدی جمع آوری شده بالغ بر ۳۹۳ میلیون ریال و کمک های غیر نقدی نیز بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

 

در پایان این مراسم از تعدادی از داوطلبین و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان که در زمینه جمع آوری کمکهای مردمی فعالیت داشتند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در یک سال گذشته رو به رشد بوده و در جهت توسعه حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل که با حضور نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: استان اردبیل در ۱۰ شهرستان دارای جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

وی افزود: در سطح استان اردبیل ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری دو پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمدهای استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد داروخانه‌های استان ۱۱/۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل جزو داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌روند.

قویدل همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و گفت: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

وی به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

وی همچنین از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و اظهار داشت: در سال گذشته همچنین در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

کد خبر 748540

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت