Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار کرج با اشاره به اینکه بیش از 1700 نیروی خدماتی در بخش پاکیزگی شهر کرج فعالیت می کنند شاخص های شهر را از نظر پاکیزگی و بهداشت عمومی مطلوب ندانست.

به گزارش ایلنا، حسن مدیرروستا در خصوص وضعیت بهداشت و پاکیزگی شهر کرج اظهار داشت: تعداد 1305 نفر روزانه در عملیات رفت و روب مشارکت می کنند و 402 نفر جمع آوری و حمل زباله را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسئول، خدمات این افراد با به‌کارگیری 246 دستگاه ماشین آلات همراهی می‌شود.

مدیر روستا افزود: نیروهای معاونت خدمات شهری کرج در مناطق مختلف این کلانشهر، روزانه مساحتی بیش از 24 مییلیون و 187 هزار و 468 متر مربع را پاکسازی و نظافت می‌کنند.

وی، بیان داشت:‌عملیات رفت و روب در سه شیفت انجام می‌گیرد که به صورت گردشی از ساعت 4:30 بامداد آغاز و تا حدود ساعت 12 ادامه می یابد. مرحله دوم رفت و روب نیز از ساعت 12 تا هنگام جمع آوری زباله انجام می‌شود و بیشتر بر مبنای پاک نگه داشتن شهر از آلودگی‌ها پس از رفت و روب صبحگاهی صورت می‌گیرد.

معاون شهردار کرج در امور خدمات شهری اضافه کرد: شیفت سوم رفت و روب، از هنگام جمع آوری زباله یعنی ساعت 9 شب تا 4:30 بامداد امتداد دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با این حال و به‌رغم همه تلاش‌ها و خدماتی که تیم‌های مختلف پاکسازی در شهر ارائه می‌دهند، شاهد شهری با شاخص‌های شایسته از نظر پاکیزگی و بهداشت عمومی نیستیم.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله بصورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به این مطلب که از امروز کوچکترین زباله ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولان شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

کد خبر 6093175

دیگر خبرها

  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند