Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه-ایرنا- سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: در یک هفته اخیر 2 واحد عرضه کننده پخت نان فانتزی و موادغذایی به علت تخلفات بهداشتی دراین شهرستان مهروموم شدند.

مهندس محمد بازیاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: واحد متخلف پخت نان فانتزی پس از تذکرات کتبی کارشناسان بهداشت محیط مرکز جامع خدمات سلامت امام محمد تقی (ع) تعطیل و دستور مهروموم آن صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: کارشناسان بهداشت محیط نیز یک واحد عرضه کننده مواد غذایی را که مبادرت به عرضه قلیان می کرد، پس از صدور اخطاریه و برطرف نکردن نواقص در موعد مقرر با همکاری اماکن و نیروی انتظامی مهروموم کردند.
وی افزود: طبق ماده 15 آئین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده 13 مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی مصوب مجلس شورای اسلامی و همچنین قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات مصوب سال 1385 مجلس شورای اسلامی، مصرف هر گونه مواد دخانی در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ممنوع شده است.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه اظهارکرد: با توجه به اهمیت بهداشت مواد غذایی و نقش مستقیم آن در حفظ سلامتی مردم ، رعایت اصول و مقررات بهداشت محیط به عنوان یک تکلیف برای تمام صنوف مرتبط با سلامتی تعیین شده که در صورت رعایت نکردن، با متخلفان طبق قانون رفتار خواهد شد.
بازیاری گفت: همشهریان می توانند در صورت هرگونه تخلف بهداشتی در اصناف مواد غذایی بویژه صنوف حساس نظیر نانوایی، رستوران، قنادی و فست فودی ها به صورت تلفنی به شماره 33123566 و یا سامانه 190 اطلاع دهند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تبیان، اینفوگرافیک از این مواد غذایی را ببینید.

کد خبر 849614 برچسب‌ها سلامت مواد غذایی مجله خواص میوه‌ها خبر مهم فرهنگ غذایی

دیگر خبرها

  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان