Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: اتاق‌های فکر دانشجویی برای ایجاد توسعه در لرستان ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در آیین افتتاح دانشگاه پردیس پیام نور لرستان با تسلیت جان باختن کوهنوردان حادثه اشترانکوه اظهار داشت: این حادثه سبب ناراحتی همه ما شد و در لرستان نیز تلاش‌های زیادی کردیم که این افراد نجات یابند و امیدواریم‌ که دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه پرفایده و کم هزینه است افزود: این دانشگاه هزینه کمتری نسبت به سایر دانشگاه‌های مشابه بر اقتصاد ملی دارد و فایده آن نیز به مراتب بیشتر از هزینه آن است.

استاندار لرستان گفت: خروجی این دانشگاه دارای کیفیت مطلوب است و  در لرستان نیز این دانشگاه پرتوان بوده و فضای فیزیکی برای توسعه آن تا حد امکان ایجاد شده است و دانشجویان خروجب این دانشگاه باید در رشد استان تاثیر بگذارند.

خادمی تصریح کرد: دانشجویان و افراد مرتبط به حوزه علم ‌و دانش، می‌توانند نقش بیشتری در ایجاد توسعه استان داشته باشند و در راستای توسعه اقتصادی نیز این دانشگاه پیشگام است.

وی با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت علم و دانش این افراد باید یک باب گفت‌وگو باز شود، خاطرنشان کرد: در بررسی مشکلات استان، یک محور مربوط به زیرساخت‌ها و دیگری اشتغال و سرمایه‌گذاری دخیل است که راه‌حل‌های آنان نیز با بودجه دولت و منابع پول ارزان که بانک‌ها هستند مشخص شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: باید برای رفع مشکلات استان، ایده‌های جدیدی ارائه شود که بدون استفاده از بودجه دولت و منابع بانکی باشد، که می‌توان برای دست‌یابی به این ایده‌ها اتاق فکر ایجاد شده و از ظرفیت‌ دانشجویان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم