Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو و سمند در کیلومتر ۳۵ محور بیرجند به قاین حوالی سه راهی روستای ساقی دو نفر جان باختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: تصادف کیلومتر 35 محور بیرجند به قاین بین دو دستگاه سواری سمند و پژو 405 رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این حادثه دو نفر از سرنشینان پژو 405 در دم فوت کردند و دو نفر سرنشین دیگر پژو 405 و دو سرنشین سواری سمند مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: سواری پژو از مشهد عازم زابل و سواری سمند در مسیر مخالف وی در حرکت بوده است.

رضایی بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند

به گزارش قدس خراسان، حمید حسینی اظهار کرد:  این حادثه ساعت ۱۰ و ۳۲ دقیقه صبح امروز رخ داد و برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه عطائیه و عشق آباد اورژانس نیشابور به صحنه حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه هفت نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد که ۲ مصدوم در محل به صورت سرپایی درمان و پنج مصدوم دیگر با آمبولانس به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی مناسب در حین رانندگی به ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها