Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کرمانشاه از دستگیری جاعلان اسکناس و چک‌پول‌ خبر داد و گفت: متهمان اقدام به چاپ و توزیع گسترده اسکناس و چک‌پول تقلبی کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اعلام این خبر گفت:در پی اخبار واصله درباره فعالیت یک کارگاه طراحی،چاپ و توزیع انواع اسکناس ها و چک پول های تقلبی که در سطح گسترده اقدام به فعالیت در این زمینه داشته، موضوع در دستور کار اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه قرار گرفت و پس از اخذ مجوز قضایی نسبت به ورود به این کارگاه و توقیف ابزار و وسایل جعل پول اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی افزود: در جریان بازرسی از این کارگاه مقادیر قابل توجهی اسکناس و چک پول تقلبی،امکانات و تجهیزات شامل انواع دستگاه های چاپ حرفه ای،ابزارآلات طراحی،دستگاه های رایانه و انواع نرم افزار و ده ها بسته کاغذ مخصوص کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: مجموعه ابزار کشف شده حکایت از اقدامات گسترده و حرفه ای اعضای این شبکه در چاپ و توزیع اسکناس و چک پول تقلبی دارد.

به گفته دادستان کرمانشاه در این پرونده یک نفر پس از جلب و تفهیم اتهام با قرار تامین کیفری متناسب بازداشت شده است و تحقیقات با هدف شناسایی و دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,20,21,1392/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد