Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین نشست شورای سیاستگذاری کنفرانس نفت – ایران ۲۰۱۸، محمدرضا نعمت زاده به عنوان رییس افتخاری کنفرانس نفت– ایران ۲۰۱۸ انتخاب شد.

در سومین نشست شورای سیاستگذاری کنفرانس نفت – ایران ۲۰۱۸، محمدرضا نعمت زاده به عنوان رییس افتخاری کنفرانس نفت– ایران ۲۰۱۸ انتخاب شد.

به گزارش انرژی امروز، در سومین نشست شورای سیاستگذاری کنفرانس نفت – ایران ۲۰۱۸ که با حضور محمدرضا نعمت‌زاده مشاور ارشد صنعتی وزیر نفت، منصور معظمی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و سایر اعضای این شورا برگزار شد، محمدرضا نعمت زاده به عنوان رییس افتخاری کنفرانس نفت– ایران ۲۰۱۸ انتخاب و از زحمات دکتر سیدحمید حسینی به عنوان رییس افتخاری دوره های پیشین کنفرانس تقدیر و تشکر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت زاده که در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد صنعتی وزیر نفت نقش موثری در نوع نگاه به توانمندی های داخلی و تسهیل و استفاده از حداکثری توان حضور بیش از پیش بخش خصوصی در پروژه های نفتی دارد، این بار با پذیرفتن ریاست افتخاری رویدادی که به میزبانی تشکل های بخش خصوصی نفت برگزار می شود، پیام امیدبخش و جان تازه ای به آنان داده است.
نعمت زاده در این نشست برپایی همزمان نمایشگاه و کنفرانس را مکمل یکدیگر توصیف کرد و نزدیکی اهداف، چشم انداز و ماموریت این دو رویداد به یکدیگر را نیز فرصتی مغتنم دانست که می تواند هم نشینی بجا و خوشایند طرح مباحث تئوری در کنفرانس و اجرای عملی همان مباحث در نمایشگاه باشد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • گروسی به ایران سفر می‌کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج