Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم سپاهان اعتقاد دارد اگر هواداران این تیم صبور باشند می شود قهرمانی های متعدد را بار دیگر تکرار کرد.

طرفداری- مهدی شریفی، مهاجم سپاهان که به تازگی خدمتش در تراکتورسازی تمام شد و به جمع زردپوشان اصفهانی بازگشت ضمن ابراز خوشحالی از این بازگشت اظهار داشت که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بازیکنی بشود که هواداران می خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی شریفی در خصوص اولین تمرین او با تیم سپاهان بعد از جدایی از تراکتورسازی تبریز اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که به خانه خودم برگشتم چرا که من از مکتب باشگاه سپاهان هستم و در این باشگاه بزرگ شدم، تمام تلاشم را می‌کنم که همان مهدی شریفی شوم که هواداران اصفهانی دوست دارند تا با درخشش در سپاهان خنده روی لبان هواداران بیاورم.

به نقل از سایت باشگاه سپاهان اصفهان، وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد انتظارات از شما به عنوان کسی که از مکتب سپاهان رشد کرده بالا است، گفت:

از اینکه انتظارات از من بالا است خوشحالم ، واقعاً دوست دارم که تمام فشار هواداران سپاهان  روی من باشد، باعث می‌شود که انگیزه‌ام بالا برود. با تمام تلاش برای تیم سپاهان کار می کنم. از مردم انتظار دارم که صبور باشند، تیم را حمایت کنند تا این بدشانسی‌ها هرچه زودتر تمام شود و ان‌شاالله بتوانیم نیم‌فصل دوم جبران کنیم.

شریفی در خصوص ۲ سال دوری از سپاهان و بازی در تراکتورسازی گفت:

شرایطم در تیم تراکتورسازی خوب بود و آنطور نبود که بگویم شرایط سختی داشتم، هواداران خونگرم تبریزی من را دوست داشتند و واقعاً خوشحالم که در این تیم بازی کردم، من از مکتب سپاهان یاد گرفتم که پیراهن هر تیمی را می‌پوشم به آن پیراهن عرق داشته باشم و با تمام تعصب و غیرتم بازی کنم چرا که هر تیمی هواداران متعصبی دارد.

وی در ادامه تأکید کرد:

همیشه دلم با سپاهان بود، دلم برای هواداران و شهر اصفهان تنگ شده بود، خوشحالم که برگشتم، امیدوارم با انگیزه بالا، بتوانم توانایی‌هایم را در سپاهان نشان دهم ،تا تیم شرایط بهتری به دست آورد.

شریفی در پایان خطاب به هواداران سپاهانی گفت:

از هواداران خونگرم اصفهانی می خواهم که صبور باشند، تیم سپاهان را حمایت کنند تا بتوانیم دوباره به روزهای اوج خودمان برگردیم و قهرمانی‌های متعددمان را دوباره تکرار کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟

مهدی فرجی ـ تهیه‌کننده سریال «نون خ» ـ راضی است که اجازه داده‌اند در این مجموعه به قصه کولبرها بپردازند. او در عین حال می‌گوید: در این سریال دو خط قرمز ـ یکی مسائل دینی و دیگری قومیتی ـ را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نشست خبری سریال «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا (مدیر گروه طنز سیمافیلم)، مهدی فرجی (تهیه‌کننده) و سه تن از بازیگران این سریال از جمله صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی صبح امروز سه شنبه ـ ۱۱ اردیبهشت ـ در سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست بیان کرد: همان‌طور که در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود. از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

در ادامه وروایی ـ بازیگر نون خ ـ گفت: شرایط کپرنشین‌هایی که دیدم برایمان سخت و ناراحت‌کننده بود. عموم مردم در استان‌ها سریال «نون خ» را دوست داشتند و تاکید داشتند درباره قومیت‌ها باز هم کار شود. 

همچینین صهبا شرافتی در سخنانی گفت: فصل پنجم برای من چالش برانگیز بود از رانندگی اتوبوس که پایه دو نداشتم اما با کمک دوستان از پس آن برآمدم. 

او گفت: «نون خ ۵» فضای متفاوتی داشت، پستی و بلندی داشت، چابهار زیبا رفتیم، سپس به کولبرها در فضای زمستانی رسیدیم و خودم کار را دوست داشتم امیدوارم که توانسته باشم به شخصه لبخندی را به لب بیاورم.

بازیگر سریال «نون خ» گفت: مخاطبان درخواست ساخت فصل جدید را از ما دارند. 

نوربخش نیز در سخنانی گفت: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ ۵» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم