Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:21:29 GMT

از کابوس لحظات آخر تا شوک دقایق اول

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۸۵۶۵

از کابوس لحظات آخر تا شوک دقایق اول

سپاهان برای دومین مرتبه در لیگ امسال پس از دریافت گلی زودهنگام متحمل یک شکست سنگین بیرون از خانه شد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در چهار مسابقه از دور رفت لیگ هفدهم در دقایق پایانی امتیاز از دست داد. گل‌هایی که در واپسین دقایق بازی وارد دروازه طلایی‌پوشان شد شکست تیم اصفهانی برابر پیکان و صنعت نفت را در پی داشت و مقابل پارس جنوبی و استقلال خوزستان به عوض شدن سه امتیاز مسابقه با حداقل امتیاز منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تنها گل‌های دقایق پایانی نبود که در نیم‌فصل اول به سپاهان آسیب رساند بلکه این تیم ۲ مرتبه نیز از گل‌هایی ضربه خورد  که در همان دقایق ابتدایی بازی وارد دروازه این تیم شد. گلی که علی قربانی در دقیقه چهارم دیدار با استقلال تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر وارد دروازه سپاهان کرد زمینه‌ شکست سنگین تیم اصفهانی را در ورزشگاه آزادی فراهم آورد. مشابه این اتفاق در هفته دوم لیگ برتر در دیدار با پدیده هم افتاده بود. در آن مسابقه محمدحسین مرادمند در اولین دقیقه بازی دروازه مهدی صدقیان را باز کرد. سپاهان در ادامه آن دیدار سه گل دیگر هم خورد و متحمل سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر شد.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو

آفتاب‌‌نیوز :

مدافع مستحکم سپاهانی‌ها که در دیدار مقابل نفت آبادان با خطای مهاجم نفتی‌ها، یوسف کی‌شمس، به زمین افتاده و از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود، با گذشت حدودا یک ماه از آن مسابقه آرام آرام به شرایط مطلوب برای حضور در ترکیب سپاهان نزدیک می‌شود.

دانشگر در شرایطی که سپاهان را مشکی به نام کمبود مدافع تهدید می‌کند، در صورت رسیدن به فرم مناسب، مهره‌ای غیرقابل جایگزینی برای ژوزه مورایس خواهد بود که در این فصل روی این مدافع بوشهری تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

دانشگر، اما با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده و قرار است برای بازی با پرسپولیس همراه با تیم به تهران بیاید. البته حضور او در این بازی به نظر مورایس بستگی دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو