Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@15:56:54 GMT

نگاهی به پشت صحنه جالب و پر هزینه بیست و سومین جیمز باند +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۹۳۴۷

نگاهی به پشت صحنه جالب و پر هزینه بیست و سومین جیمز باند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دقایقی از پشت صحنه فیلم skyfall بیست و سومین جیمز باند تاریخ سینما را در این ویدئو مشاهده خواهید کرد .

حجم ویدیو: 20.36M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06

بیست و سومین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند محصول سال ۲۰۱۲ و به کارگردانی سام مندس است. نیل پرویس، رابرت وید و جان لوگان نویسندگان این قسمت هستند. دنیل کریگ برای سومین بار در نقش جیمز باند ظاهر می‌شود و خاویر باردم نقش رائول سیلوا (شخصیت منفی فیلم) را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم تاکنون پرفروش ترین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند می‌باشد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود

ایسنا/فارس رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از رونمایی از سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) در آینده نزدیک در این کلان‌شهر خبر داد.

سیدابراهیم حسینی امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که در آغازین‌ روز هفته شیراز برگزار شد، گفت: باید برکات شیراز به‌واسطه سومین حرم اهل‌بیت(ع) به سراسر استان، کشور و حتی تمامی جهان اسلام برسد.

وی از رونمایی سند جامع سومین حرم اهل‌بیت(ع) طی چند روز  آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه مسئولان استانی و شهری شاهد رشد، پیشرفت و ترقی این دیار باشیم.

شهردار شیراز نیز در این آیین با تبریک هفته شیراز اظهار کرد: کلان‌شهر شیراز شهری اصیل، باستانی، تاریخی، مذهبی و ... به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع)، مسوولیت‌های سنگینی را بر دوش ما قرار داده است.

محمدحسن اسدی تصریح کرد: همه باید قدر داشته‌ها و ارزشمندی‌های این شهر و  مردمان خوب، با اصالت و نجیب این شهر را بدانیم.

وی افزود: ما در مقابل شهر شیراز وظایفی داریم که بتوانیم این شهر را خیلی بهتر و باکیفیت‌تر و در سایر زوایا به مردم کشور و حتی کل دنیا معرفی کنیم‌.

شهردار شیراز با بیان اینکه این کلان‌شهر به دلیل زوایای پنهان و ناشناخته‌، ابعاد گسترده‌ای دارد، افزود: این ابعاد در حدی است که باید افراد صاحب‌نظر، متخصص و مورخ پای‌کار بیایند تا بتوانیم رسالتمان را ادا کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • نقشه‌ تلسکوپ فضایی «جیمز وب» از آب‌وهوای یک سیاره فراخورشیدی
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم