Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: باید از همه ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی و نیکوکاران برای افزایش تخت های بیمارستانی و درمانی بهره بگیریم تا به استاندارد مورد نظردر خدمت رسانی به بیماران برسیم.

سید مناف هاشمی روز یکشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، از تلاش های انجام گرفته برای افزایش 400 تخت بستری در استان در یکسال اخیر، قدر دانی کرد و افزود که خیرین سلامت می توانند در تکمیل زیرساخت های درمانی استان بیش از گذشته موثر بوده و در جهت تکمیل کاستی هایی نظیر کمبود تخت و فضای بیمارستانی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی؛ خیرین سلامت و افرادی که در جامعه پزشکان تمکن مالی داشته می توانند این حوزه را تقویت کنند.
وی تاکید کرد: باید ساز و کاری تعریف کنیم که در قالب نقشه راه بتوانیم به اهداف مورد نظر و شاخص های تعیین شده در حوزه بهداشت و درمان در استان برسیم.
هاشمی عملکرد کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: عملکرد خوب در این حوزه می‌تواند موجب رضایتمندی مردم بوه و امیدواریم این عملکرد روز به روز ارتقا یابد.
طبق گزارش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در این استان یک میلیون و 869 هزار نفری، دو هزار و 730 تخت درمانی در بیمارستان های استان وجود دارد که ایجاد حدود دو هزار تخت درمانی دیگر برای رسیدن به استانداردها لازم است.
6204/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است