Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:از زمانی که سرمربی این تیم شده ام پولی به تیم تزریق نشده و در ادامه این شرایط در آلومینیوم اراک نمی مانم.

به گزارش ایرنا،حامد بصیری عصر یکشنبه پس از دیدار این تیم با اکسین البرز در گفت وگو با خبرنگاران افزود:بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارند و آمدنمان به کرج با صلوات بود،به دلیل شرایط مالی،بازیکنان ما روحیه مبارزه خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:تا کنون نیز به دلیل تعصب و رفاقت بازیکنان تیم بوده که تا اینجا ادامه داده ایم اما اگر این شرایط ادامه دار باشد حتما نخواهم ماند.
بصیری با اشاره به دیدار آلومینیوم اراک و اکسین البرز خاطر نشان کرد:هر دو تیم موقعیت های خوبی داشته اند و هرتیمی که قدر موقعیت ها را می دانست می توانست برنده بازی باشد.
وی ادامه داد:در 2صحنه بخصوص گل دوم که به عقیده بنده مشکوک به آفساید بود گل دریافت کردیم و قدر موقعیت هایی را نیز که به دست می آوردیم هم ندانستیم.
در هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور،اکسین البرز توانست با 2گل بر آلومینیوم اراک غلبه کند.
حمید طاهری فرد در دقیقه 58و یاسر وکیلی در دقیقه 75زنندگان گل برای اکسین البرز بودند.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار شد که در یکی از بازی‌ها، تیم‌های چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک باید در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم بروند.

در شرایطی که سازمان لیگ هنوز زمان برگزاری این مسابقه را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسید این بازی فقط باید در تاریخ 27 اردیبهشت انجام شود تا تداخلی در برنامه بازی‌های دو تیم به وجود نیاید و بتوانند به مسابقات لیگ برتر و لیگ یک برسند.

آلومینیوم اراک روز 22 اردیبهشت میزبان صنعت نفت آبادان است و روز یکم خردادماه باید در شهر سیرجان به مصاف گل‌گهر برود و رقابت حساسی را بین تیم‌های نیمه بالای جدول برگزار کند که طبق اعلام سازمان لیگ، بین این دو مسابقه باید رودرروی چادرملو اردکان قرار بگیرد.

چادرملو اردکان هم روز 19 اردیبهشت میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود و روز 31 اردیبهشت هم مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد که طبق برنامه دو تیم، فقط یک تاریخ مشخص می‌تواند میزبان دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک باشد.

فشردگی مسابقات آلومینیوم اراک در لیگ برتر و زمان طولانی که بین دو دیدار لیگ یکی چادرملو اردکان وجود دارد، موجب می‌شود تا سازمان لیگ احتمالا تاریخ 27 اردیبهشت را برای دیدار شاگردان سید مجتبی حسینی و سعید اخباری انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)