Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  دکتر علیرضا زراعتچی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان اعلام کرد: در پی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ زنجان در ساعت ۱۴:۳۰ امروز مبنی بر وضعیت اورژانسی تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه در شهرک مهديه زنجان بلافاصله پرسنل اورژانس از ۶ پایگاه فوریت های پزشکی مرکزی،فاتح،پونک ، ولیعصر(عج)،صبا و سهند به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زراعتچی افزود :در بررسی اولیه تعداد ۲۳ دانش آموز دچار علائم مسمومیت با مونوکسید کربن شامل سردرد ،ضعف و بی حالی، سرگیجه و حالت تهوع بودند که پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط اورژانس به مراکز درمانی آیت اله موسوی و ولیعصر (عج) زنجان منتقل شدند.حال عمومی بیماران مناسب گزارش شده است.

انتهای پیام/س

مسمومیت دانش آموزان زنجانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند

داوود نوری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: حسین بیگلی، راننده ون شهرداری بعد از یافتن کیف حاوی مدارک شخصی، پول و سکه طلا آن را به همراه تمام محتویات به صاحبش بازگرداند.

وی اضافه کرد: این راننده زنجانی پس از یافتن کیف به واحد مربوطه مراجعه کرد و محتویات صورتجلسه شد.

این مسوول ادامه داد: این کیف قیمتی به یک شهروند بانوی زنجانی اختصاص داشت که پس از پیگیری ها عودت داده شد.

پیش از این نیز ششم اردیبهشت سال جاری پاکبان زنجانی کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر یک شهروند را به صاحبش برگردانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید