Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر جنتی امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی در حوزه وقف و امور خیریه بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و دانشگاه زنجان اظهار کرد: این نهاد آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های پروژهشی و دانش بنیان اعلام می‌دارد.

وی با اشاره به رویکرد مثبت اوقاف و امور خیریه درحمایت از پاین نامه‌های مربوط به پروژه‌های دانش بنیان ادامه داد: حمایت از نهادهای علمی، اساتید نخبه، دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌تواند زمینه اشتغال‌زایی بین این قشر را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جنتی خاطرنشان کرد: حمایت اوقاف و امور خیریه از نخبگان استان برای ایجاد مراکز فناوری و کارآفرینی بخش عمده ای از نیازهای جامعه در حوزه اشتغالزایی را برطرف خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: این نهاد از دانشجویان نخبه‌ای که بتواند از ابتدا تا انتهای طرح های خود را به سرانجام برسانند حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به علم و اشتغال و رفع مشکلات این حوزه افزود: ایشان تاکیدات ویژه ای در زمینه سهم وقف در علم و فناوری دارند.

در ادامه این مراسم تفاهم نامه همکاری بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و دانشگاه زنجان در جهت حمایت از طرح های دانش بنیان منعقد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و 200 بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.
میثم عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

بیشتر بخوانید؛ ارائه خدمت رایگان دندانپزشکی در شهرستان رودان
وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.
رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟