Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست فرمانداران شهرستان‌های استان خوزستان با قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در اسنانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نشست فرمانداران شهرستان‌های استان خوزستان با قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در اسنانداری برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع پیشگیری از اعتیاد در در مجتمع شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد فرمانداران گزارشاتی در این زمینه ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین لامی‌زاده رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان در نشست قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری با فرمانداران استان خوزستان در مجتمع شهید رجایی استانداری گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان ارائه داد.

وی بیان کرد: جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در تمامی فرمانداری‌های استان خوزستان برگزار شد که شهرستان‌هایی مانند آبادان، ماهشهر، اندیمشک و بهبهان نیز جلسات خود را به صورت مرتب انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استاندارینشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استاندارینشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استاندارینشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استاندارینشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استاندارینشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استاندارینشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استاندارینشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استاندارینشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استانداری + عکس‌نشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استاندارینشست فرمانداران شهرستان‌های خوزستان در استانداری R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!