Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:04:51 GMT

برخورد قانونی با 17واحد صنفی متخلف

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۲۴۹۳

برخورد قانونی با 17واحد صنفی متخلف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علی بیگ زاده گفت: واحد حقوقی اداره کل استاندارد استان کرمان ۱۷ مورد واحد‌های تولیدی و صنفی متخلف را برای برخورد قانونی به دادسرا معرفی کرده است.

وی افزود:ازجمله واحد‌های تولیدی آجر و سفال، واحد‌های خدمات باسکول در منطقه گلومک کرمان، وسایل سنجش میدان میوه و تره بار و وسایل و تجهیزات بازی را به دادسرای کرمان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگ زاده تاکید کرد:  ۲۲ مورد آسانسور غیراستاندارد در اماکن شهر کرمان به مراجع قضایی معرفی شدند، زیرا این اماکن با وجود اخطار‌های مکرر و تعهد دادن تاکنون اقدامی در زمینه دریافت مجوز استاندارد انجام ندادند.

مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: مجوز ۳۴ مورد پلمب و توقف واحد‌های تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع، آسانسور و تجهییزات بازی در کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم و ریگان به دستور دادستان‌های این شهرستان‌ها اخذ شده و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در شهرستان رفسنجان ۱۱ مورد آسانسور، ۲ مورد تاسیسات گاز مایع، سه مورد تجهییزات بازی متخلف شناسایی شده است افزود: در شهرستان سیرجان ۱۰ مورد آسانسور غیراستاندارد، در بم و ریگان چهار مورد تاسیسات متخلف گاز مایع و در کرمان چهار مورد از قوانین استاندارد تخطی کردند که برابر قانون با این واحد‌ها برخورد می‌شود.

با توجه به افزایش ساختمان‌های بلند مرتبه و همچنین افزایش نصب آسانسور در کرمان تلفات و خسارات جانی آسانسور نیز در سال گذشته افزایش پیدا کرده لذا لزوم استانداردسازی و ایمنی آسانسور‌ها بیش از پیش مورد نیاز است.

انتهای پیام/ح

برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف درکرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد