Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان و یادبود شهدای مدافع حرم با حضور سردار سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین  سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان، خانواده شهدا، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان و اقشار مختلف مردم در مسجد فاطمه الزهرا (س) دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم همزمان با پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت سوریه و عراق و سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر جام بزرگ رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان به دستاورد رشادت‌های و جان فشانی‌های شهدا اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام رستمی مدیرکل انتصابات معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تولید، بومی‌سازی و استفاده بهینه علم را از نتایج و دستاورد های خون شهدا معرفی کرد.

پس از سخنرانی سردار محمد حسین سپهر، حاج میثم احمدی پور از مداحان شاخص استان به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس