Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@14:23:18 GMT

اتلتیکومادرید در نبود گریزمان پیروز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۳۱۷۷

اتلیتیکو مادرید که ستاره تیمش را در اختیار نداشت توانست رئال بتیس را شکست دهد و جایگاهش را از رئال مادرید پس بگیرد. آفتاب‌‌نیوز : اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته پانزدهم لالیگا برابر رئال بتیس قرار گرفت و با یک گل میزبانش را شکست داد.
هر دو تیم در شروع بازی سعی داشتند به گل برسند. حمله های بتیس خطرناک تر بود و آن ها توانستند چند بار دروازه قرمز و سفیدپوشان را تهدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اتلتیکو به گل نخست بازی رسید. سائول نیگس توانست به راحتی دروازه خالی بتیس را باز کند. تلاش های میزبان برای جبران بی نتیجه ماند و نیمه اول با پیروزی شاگردان دیگو پابلو سیمئونه به پایان رسید.
در نیمه دوم بتیس حمله های خود را بیشتر کرد و نمی خواست در خانه اش مغلوب شود. از طرفی اتلتیکو دفاعی بازی کرد و سعی داشت این نتیجه را حفظ کند. در نهایت روخی بلانکو پیروز این بازی شد. این برد در نبود ستاره این تیم یعنی آنتوان گریزمان رقم خورد. مهاجم فرانسوی به علت آسیب دیدگی این بازی را از دست داد.
اتلتیکو با این پیروزی 33 امتیازی شد و جایگاهش را از رئال مادرید پس و در رتبه سوم قرار گرفت.
منبع: ایسنا
پیش از این دیدار مالاگا برابر رئال سوسیداد قرار گرفت و با دو گل پیروز شد. در ادامه این بازی ها امشب لوانته به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود و بارسلونا مهمان ویارئال خواهد بود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد