Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس ایتالیا ستاره مشهور فرانسوی والیبال جهان را دستگیر کرد.

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از گاتزتا، اروین انگاپت، ملی‌پوش تیم‌ ‌ملی والیبال فرانسه به تازگی با چند تن از دوستانش در خیابان‌های شهر مودنا در هنگام رانندگی دستگیر شد.

تست الکلی که ماموران پلیس از انگاپت گرفتند عدد ۱.۹۸ را نشان می داد که تقریبا چهار برابر حد قانونی در ایتالیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثبت شدن تست الکل ستاره فرانسوی در حالی است که او عضو باشگاه مودنا و یک بازیکن کاملا حرفه‌ای به حساب می‌آید.

پلیس ایتالیا گواهینامه رانندگی انگاپت را ضبط کرد و ماشینی که باشگاه در اختیار او قرار داده بود را نیز توقیف کرد. پس از این اتفاق مسئولان باشگاه مودنا هیچ اظهار نظری در این باره نکرده اند، اما شایعات حاکی از آن است که مدیران این تیم در حال پیگیری و بهبود اوضاع انگاپت و پنج تن از هم تیمی‌هایش هستند.

این‌ در حالی است که انگاپت پیش از این نیز چندین بار از چنگال قانون گریخته است. سه سال پیش او در یک دعوا در کلوب شبانه ‌ای در فرانسه دستگیر شد و از سوی دادگاه شهر مون پلیه به سه ماه مجازات محکوم شد.

در ماه جولای سال ۲۰۱۵ انگاپت به دلیل حمله به کنترل کننده قطار ایستگاه پاریس – مونتپارناس دستگیر و به دادگاه تحویل داده شد.

در ماه مارس سال ۲۰۱۶ او باز هم به دادگاه احضار شد. این بار والیبالیست فرانسوی به خاطر این که دو سال قبل پس از تصادف در رجیوامیلیا از صحنه تصادف فرار کرده بود، احضار شد. به دلیل این تصادف دو نفر دچار جراحات جزئی شدند، اما نفر سوم به دلیل شدت جراحات به ICU انتقال داده شده بود. او در نهایت به دلیل فرار از صحنه عذرخواهی کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد