Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: گزارش درباره مطالبات غیرجاری بانک‌ها با حضور وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی، دیوان محاسبات و مرکز پ‍ژوهش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صحن علنی قرائت شود.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، محمدرضا امیرحسنخانی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار جلسه امروز یکشنبه 19 آذر این کمیسیون گفت: در این جلسه، گزارش کمیسیون اصل 90 قانون اساسی درباره مطالبات غیرجاری بانک‌ها، مطالبات بانکی و عملکرد آنها تهیه و مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این گزارش بعد از جلسه امروز در جلسه اصلی کمیسیون با حضور وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی، دیوان محاسبات و مرکز پ‍ژوهش های مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد تا در صحن علنی قرائت شود.

امیرحسنخانی در ادامه با اشاره به بخش هایی از این گزارش عنوان کرد: در جریان تهیه این گزارش تسهیلات بانکی در سال‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و تغییرات آن مشخص شده است.

وی ادامه داد: طبق سیاست های اتخاذ و اجرا شده تسهیلاتی که در اختیار مردم قرار می گرفت کاهش پیدا کرده که در رکود مثبت نیست و باید برای برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال 12 هزار میلیارد تومان پرداخت می شد که کمتر پرداخت شد.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طبق این گزارش نقدینگی افزایش داشت اما از آنجایی که این نقدینگی در حوزه تولید صرف نشد، افزایش آن چندان مثبت ارزیابی نمی شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی عصر مجلس

چلسه علنی عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه شروع شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری