Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کسی از ما انتظار شنیدن شعار ندارد، گفت: فتنه جایی بود که وعده‌ها و شعارهایی که در انقلاب می‌گفتیم و به مردم تاکید می‌کردیم که فراهم می‌شود کم کم رو به فراموشی گذاشته شد. چه بخواهیم چه نخواهیم شما روزی خواهید آمد و مملکت را اداره خواهید کرد. آیا شما همان گونه که امروز می‌گویید به حرفهایتان پایدار می مانید؟

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه امیرکبیر و به همت انجمن اسلامی دانشجویان ترقی خواه و انجمن فرهنگ و سیاست پلی تکنیک برگزار شد، افزود: مملکت را درست کردن کار ساده ای نیست، اینکه بیرون گود بشینیم و بگوییم لنگش کن ساده است، اما هنر این است که در گود باشی و جا نزنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در رشته پزشکی که رشته ماست دعوا سر پول است و این وحشتناک است.

پزشکیان تاکید کرد: زمان به سرعت می‌گذرد و ما به سرعت کنار می‌رویم و شما جای ما را می‌گیرید. من به عنوان آدمی که از پنجره علم و دانشگاه به موضوعات نگاه می کنیم می گویم که هیچ مشکلی نیست که از نظر علمی حل نشود، پس چرا نتوانستیم مشکلات را حل کنیم؟ چون بلد نبودیم. آن آقای بیسوادی که می‌رود پشت تریبون و اصلا نمی‌داند که چه باید بگوید و چگونه، فقط حرف می‌زند و فکر می‌کند اگر با قلدری رفتار کند می‌تواند مردم را هم جذب کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: من زمانی که از دولت اصلاحات بیرون آمدم و به تبریز بازگشتم هیچ کس طالب همکاری من با خودش نبود، هرچه می‌گفتم می توانم کمکی کنم می گفتند تو را نمی‌خواهیم، از استاندار و فرماندار تا مسئولان دیگر و همین شد که من رفتم به تهران و به طبابت مشغول شدم.

پزشکیان در پایان گفت: ما امروز دعواهای الکی داریم و بیهوده به پای هم می‌پیچیم. امروز سخن گفتن از اینکه آمریکا عامل مشکلات ماست دیگر جایگاهی ندارد؛ ما باید بکوشیم که در جهت حل مشکلات گام برداریم.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در اين ديدار که جمعي از مديران دستگاهاي مختلف استان نيز حضور داشتند، مسائل و مشکلات اين منطقه در حوزه هاي مختلف مطرح و براي آن تصميماتي اتخاذ شد.


 نماينده مردم يزد، اشکذر و زارچ در مجلس شوراي اسلامي اعم از مشکلات اين محله را نبود پارکينگ مناسب عنوان کرد و گفت: قرار شد زميني با کاربري پارکينگ در محل توسط نمايندگان محله مشخص تا زمين آن توسط شهرداري تملک شود. 


جوکار با اشاره به اينکه محله تخت استاد يکي از محله هاي بسيار قديمي و در مرکز بافت تاريخي يزد قرار دارد افزود: آب انبار تاريخي اين محله در حال تخريب است که قرار شد توسط اوقاف واگذار و ميراث فرهنگي هم کار مرمت آن را بر عهده بگيرد.


 ايجاد دوربين هاي امنيتي، ساماندهي حسينيه،استفاده از فضاي ورزشي و گشت هاي ويژه امنيتي از جمله موارد ديگري بود که نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي به آن اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتي که توسط مردم و نمايندگان آنها مطرح شد، قرار است در قالب يک مصوبه به دستگاههاي مربوطه ارسال و اجرايي شود.

دیگر خبرها

  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس/ مشکلات سامانه خودنویس رفع می‌شود
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است