Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@22:52:21 GMT

نگذارید در تصمیم گیری ها مدیریتی شما آشپز دو تا شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۸۳۸۹

نگذارید در تصمیم گیری ها مدیریتی شما آشپز دو تا شود

نماینده جنبش عدالت خواه خطاب به استاندار گیلان گفت: شما عزیز بزرگوار این درخواست را دارم که از وسوسه های دیگران که باعث دخالت در حوزه های مدیریتی شما می شود بپرهیزید که ماجرا همان ماجرای آش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو محمد حسین غریبی نماینده جنبش عدالت خواه دانشگاه گیلان در مراسمی با حضور استاندار گیلان گفت:جناب استاندار، استانی که در آن پای نهاده اید استانی است بسیار مقدس که به نقل از مقام معظم رهبری اولین نظام مینیاتوری اسلامی در زمان میرزا کوچک جنگلی در این استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرزمین مقدس به طور قطع مردمی زحمت کش و ولایتمدار و سخت کوش دارد و احترام این مردمان نیز بسیار واجب است.استان گیلان شاهد عوض شدن استانداران بسیاری بوده ولی در پی این عوض شدن ها هنوز که هنوز است استانمان گرفتاری ها و سختی هایش را در پشت چهره ی سرسبز و مردم مهربان خود پنهان کرده است.

 

وی افزود:دانشجو نماد استکبارستیزی، خودباوری و مطالبه گری است، دانشجو باید دغدغه ها و آسیب های کشور را به موقع بشناسد و به قول شهید بهشتی به موقع وارد صحنه عمل شود تا نماز امت قضا نشود، به تاخیر انداختن مطالبات مردم سبب از دست رفتن اعتماد آنان نسبت به نظام اسلامی می شود. وظیفه دانشجو حل مشکلات و دغدغه های مردم نیست بلکه گفتمان سازی مشکلات و تصمیم سازی و نه تصمیم گیری برای مراجع ذی صلاح است.

 

غریبی در بخش دیگری از سخنانش گفت:آقای استاندار امروز می خواهم از تعطیلی کارخانه های استانم بگویم، از دلالان برنج و محصولات زراعی بگویم از واردات بی رویه برنج خارجی بگویم و از مردمی حرف بزنم که می خواستند به مردم کرمانشاه کمک کنند ولی ۶ ماه بود حقوق نگرفته بودند.امروز در این ۷ دقیقه ای که به من فرصت داده شده می خواهم از تبدیل شدن شهر فرش گیلان به نمایشگاه گلایه کنم، نه به پیش شما، شما تازه آمده اید از کسانی گلایه دارم که آمدند و رفتند و تاثیری بر افزایش اشتغال نداشتند.

 

وی افزود:شهرک های صنعتی مان یکی پس از دیگری تعطیل می شود از بزرگترین کارخانه چوب و کاغذ ایران(چوکا) فقط بخار آب بیرون می آید و فقط مبلغ گازش سر به فلک کشیده ولی حقوقش هر ماه عقب می افتد.

 

غریبی اضافه کرد:آقای استاندار ببخشید که جسارت می کنم چون مطلب بنده به دور از علم است ولی مردم سرزمینم اینقدر که مشکلات اقتصادی را دیده اند و کار و بار شان خوابیده دیگر بلایای طبیعی را هم تصنعی می دانند و فکر می کنند نظام اسلامی زلزله مصنوعی ایجاد می کند.آقای استاندار نکته ی دیگری که می خواهم بگویم این مطلب است، شما در بوشهر زندگی کرده اید و درگیر مباحث مربوط به پالایشگاهی و پتروشیمیایی بوده اید. در زمان رای اعتماد آقای زنگنه، نمایندگاه گیلان قولی از ایشان گرفتند مبنی بر ساخت پتروشیمی شمال، که به نظر نماینده این تشکل عملی است که آینده را نمی نگرد بحث آلاینده های پتروشیمیایی می تواند خطر بزرگی برای این اکوسیستم زیبا باشد و اگر از حالا این موضوع نادیده گرفته شود نمی دانیم آیندگان چه فکری  درباره یمان خواهند کرد.

 

نماینده جنبش عدالت خواه دانشگاه گیلان گفت:ایجاد اشتغال راه های دیگری نیز دارد برای مثال عوض ایجاد پتروشیمی، صنایع پایین دستی پتروشیمی مانند صنعت ساخت اسباب بازی، خط تولید دکمه و یا هر خط تولیدی که آسیب آن بسیار کمتر از پتروشیمی باشد را در این جا راه بیندازند که هم خطرش برای اکوسیستم کمتر است هم بازده اقتصادی بالاتری دارد.

 

وی افزود:آقای استاندار من به عنوان نماینده تشکل مجمع دانشجویان عدالتخواه بابت پیگیری پروژه های بر زمین مانده و سفر های مستمر شما به شهرستان های استان گیلان تشکر می کنم و از خدواند منان برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم و نکته ی آخر در ارتباط با استان گیلان را که لازم میدانم بیان کنم این موضوع است که به قول ضرب المثل های قدیمی آشپز که دو تا شد، آش شور میشه یا بی نمک.حوزه مدیریتی نیز دقیقا به همین شکل است، از شما عزیز بزرگوار این درخواست را دارم که از وسوسه های دیگران که باعث دخالت در حوزه های مدیریتی شما می شود بپرهیزید که ماجرا همان ماجرای آش است.

وی در پایان افزود:نکته ای دارم خطاب به ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر رضی، آقای دکتر چند روز قبل اتفاقی در یکی از دانشکده های دانشگاه گیلان افتاد که بدور از ساحت مقدس دانشجویان و اساتید بود که نمونه دیگر آن نیز در دانشگاه آزاد نجف آباد رخ داد که با برخورد شدید دکتر ولایتی رو به رو شد.از شما عزیز بزرگوار نیز انتظار می رود که برخوردی مشابه برخورد دکتر ولایتی در حوزه مدیریتی خود داشته باشید که زین پس شاهد چنین اتفاقی در دانشگاه گیلان نباشیم.باز هم گریزی می زنم به سخن دکتر بهشتی دانشجو باید موذن جامعه باشد نه مکدر جامعه اتفاقی که در دانشکده منابع طبیعی رخ داد مایه مکدر شدن ساحت اساتید و دانشجو و ساحت مقدس علم بود که از شما انتظار پیگیری و برخورد با خاطیان را داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: گیلان استان مفاخرخیز و مستعدپرور است و این مهم را می توان در بخش های مختلف جست و جو کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقد سبب اصلاح امور می شود، گفت: نقد منصفانه از دستگاه ها و مسوولان در جامعه بسیار موثر است.

عباسی با انتقاد از برخی نقدهای غیرواقع و غیرمنصفانه از سوی برخی رسانه ها بیان کرد: انعکاس مشکلات و مسائل در قالب ها و چارچوب های خاص منجر به اصلاح می شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: خبرنگاران نقش نظارتی در جامعه ایفا می کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقدهای منصفانه تلخ و گزنده نیست، گفت: الگوپذیری رسانه ها در نقدپردازی از کیومرث صابری فومنی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اثرگذاری طنز گل آقا در لایه های مختلف بیان کرد: طنز گل آقای استاد صابری فومنی در چارچوب خاص و مرزهای اخلاقی حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز تشنه نقدپردازی گل آقایی است، افزود: مکتب گل آقا باید در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تزریق امید در جامعه بیان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در قالب های طنز در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 6093425

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود