Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تسهیلات بلاعوض تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال به خانواده های شهید حادثه دیده در زلزله خبر داد.حجت‌الاسلام شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از مناطق زلزله زده در شهرستان قصرشیرین بازدید کرد.
به گزارش خرداد به نقل از مهر، حجت الاسلام شهیدی همچنین با خانواده شهدای زلزله زده در شهرستان قصرشیرین دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، در جریان این دیدار گفت: مردم مناطق زلزله زده قانع و شجاع هستند.
حجت الاسلام شهیدی، دیدار با خانواده‌های شهید و ایثارگر را از وظایف اصلی بنیاد دانست و افزود: تسهیلات بلاعوض تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال به خانواده‌های شهید حادثه دیده در زلزله استان کرمانشاه پرداخت می‌شود.

برچسب ها: خانواده‌ های شهید ، حادثه‌دیده ، زلزله

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته