Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@14:30:00 GMT

توضیحاتی درباره مشاهده نور قرمز در آسمان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۴۲۶۴

توضیحاتی درباره مشاهده نور قرمز در آسمان ایلام

روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام اعلام کرد:نور قرمز رنگی که هم اکنون در آسمان ایلام مشاهده می‌شود، مربوط به نور آتش خروجی پالایشگاه گاز ایلام است؛ تقارن این نور با لکه‌های ابر در آسمان بدون ماه امشب، سبب پیدایش این نور شده است.

 

به گزارش صدا و سیما،درپی مشاهده نور قرمز رنگ در آسمان ایلام،روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام در این خصوص توضیحاتی ارایه کرد:

 نور قرمز رنگی که هم اکنون در آسمان ایلام مشاهده می‌شود، مربوط به نور آتش خروجی پالایشگاه گاز ایلام است؛ تقارن این نور با لکه‌های ابر در آسمان بدون ماه امشب، سبب پیدایش این نور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام اعلام کرد:جای هیچگونه نگرانی نیست و فقط به لحاظ آلودگی هوا مضر خواهد بود.

رسانه‌های مجازی از انتشار شایعات و برخورد هیجانی با این موضوع اجتناب کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کد خبر 6096096 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد