Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان «ژان ایو لودریان» در تمجید از نیروهای ائتلاف به عنوان پیروز اصلی میدان نبرد علیه داعش در سوریه پاسخ داد.
بر اساس این گزارش، زاخارووا با انتقاد از سخنان لودریان، با سخنانی طعنه آمیز موفقیت های غرب در عراق، لیبی و افغانستان را به وزیر خارجه فرانسه یادآور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاخارووا در صفحه شخصی فیسبوک خود نوشت: شرکای غربی (ما) در روزهای اخیر می گویند این روسیه نبوده که داعش را در سوریه شکست داده بلکه این کار توسط نیروهای ائتلاف انجام شده است. آخرین سخنان از این دست را آقای لودریان، وزیر خارجه فرانسه عنوان کرده است.


وی در ادامه این پیام فیسبوکی خود نوشت: عالیجنابان دیگر بس است. موفقیت های شما در عراق، لیبی و افغانستان مشهود است. بیایید به آنها افتخار کنید!
لازم به ذکر است وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه امروز خود با شبکه تلویزیونی «بی اف ام» بیانیه وزارت دفاع روسیه در خصوص پیروزی ارتش سوریه به کمک نیروی هوایی روسیه علیه داعش را گمراه کننده خواند.


بر اساس این گزارش، «ژان ایو لودریان» در خصوص شکست داعش در سوریه مدعی شد که این پیروزی با تلاش های نیروهای ائتلاف بین المللی علیه داعش حاصل شده و این نیروهای ائتلاف بودند که تروریست ها را از خاک سوریه دور کردند.
وی همچنین در ادامه ادعاهای خود گفت: ارتش روسیه تنها به نیروهای بشار اسد کمک کرد و دست آخر هم با تاخیر معناداری دیر الزور را آزاد کرد.
 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در جشنواره  شعر عربی طوفان القوافی شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب‌های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می‌خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشور‌های یمن، مصر و تونس دیگر کشور‌هایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت (۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!/دیپلماسی را نادیده نگیریم/كريدور عراق-اردوغان- اروپا
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود