Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@14:00:26 GMT

نتانیاهو ترسید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۵۰۷۵

نتانیاهو ترسید

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، به نقل از شبکه دو رژیم صهیونیستی،نتانیاهو تصمیم گرفته که پیش‌نویس این قانون را این هفته به رای نگذارد.

تصویب این طرح ۸۰ رای عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را می‌طلبد.

این شبکه عبری زبان به نقل از افراد نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد که آن‌ها می‌ترسند که این قانون دولت آمریکا را به دردسر بیندازد و قانون مذکور روند مذاکرات آتی با فلسطینی‌ها را سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش شبکه دو رژیم صهیونیستی، پیش‌نویس این قطعنامه حداقل تا پایان سفر مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به اراضی اشغالی به تعویق خواهد افتاد.

سایت خبری عبری "واللا" پیشتر گزارش داده بود، پارلمان هفته جاری قانون قدس یکپارچه را تصویب می‌کند.

به گزارش این سایت، قرار بود این قانون برای بررسی دوم و سوم در روز دوشنبه یعنی فردا به پارلمان برود.

به موجب متن این قانون، هر گونه تغییر در وضعیت قدس یا انتقال اراضی آن مستلزم رای موافق اکثریت ۸۰ عضوی کنست خواهد بود که این هر گونه انجام مذاکره با فلسطینی‌ها را درباره آینده شهر برای هر نخست وزیر اسرائیلی سخت می‌کند.

به گزارش این سایت، تصویب این قانون از سوی کنست به تنش سیاسی که اکنون در پی تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس ایجاد شده، می‌افزاید.

این قانون جبهه سیاسی تقریبا ناممکنی را برای هر نخست وزیر اسرائیلی به وجود می‌آورد که می‌خواهد با فلسطینی‌ها درباره قدس مذاکره کند و به نوعی امکان مذاکره درباره قدس را می‌گیرد.
 

ایسنا

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد کابینه وی به اتفاق آرا، بستن دفتر شبکه الجزیره قطر در سرزمین های اشغالی را تصویب کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین با اعلام خبر فوق، اعلام کرد که نتانیاهو گفته است این رژیم نمی تواند خواسته حماس مبنی بر پایان دادن به جنگ، خروج نیروهای ارتش رژیم اسرائیل از غزه و رها کردن این جنبش به حال خود در نوار غزه را بپذیرد.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: کابینه نتانیاهو، در اقدامی سرشار از گمراهی و افترا، همزمان با روز جهانی آزادی رسانه ها، تعطیلی دفاتر شبکه در سراسر سرزمین های اشغالی را تصویب کرده است.

شبکه الجزیره با محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی، آن را مجرمانه و تجاوز به حقوق بشر در زمینه دستیابی به اطلاعات دانست و بر حق این شبکه در ارائه خدمات به بینندگان خود در سراسر جهان تأکید کرد و آن را مطابق با معاهدات بین المللی دانست.

شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: اقدام رژیم اسرائیل در سرکوب کردن رسانه های آزاد با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت هایش در زمینه کشتار و بازداشت روزنامه نگاران، ما را از انجام مسوولیت هایمان بازنخواهد داشت.

این شبکه قطری تأکید کرد: از ابتدای جنگ در غزه، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی در راه انعکاس حقیقت به شهادت رسیده اند.

شبکه الجزیره همچنین ضمن محکوم کردن ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره زیرپا گذاشتن اصول فعالیت رسانه ای، بر پایبندی این شبکه به ارزش های مذکور در اصول اخلاق کاری و حرفه ای تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب