Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزارت دفاع روسيه تأکيد کرد: تنها "موفقيت" سه سال اخير ائتلاف تحت فرماندهي آمريکا در سوريه نابود کردن شهر رقه و بمباران غيرنظاميان بود.
به گزارش شبکه تلويزيوني روسيا اليوم، مسکو اعلام کرد امتياز آزادسازي شهرها و شهرک هاي سوري از دست تروريست هاي داعش و اعمال تسلط بر تمام اراضي اين کشور منحصرا متعلق به ارتش سوريه با حمايت نيروهاي هوايي روسيه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت دفاع روسيه همچنين از سخنان ژان ايو لودريان وزير خارجه فرانسه که گفته بود مسکو امتياز شکست داعش را در سوريه به خود نسبت مي دهد، ابراز تعجب کرد.
اين وزارتخانه در بيانيه اي تأکيد کرد: ائتلاف بين المللي تحت فرماندهي واشنگتن فقط بر مقابله با ارتش سوريه و احيانا بمباران مستقيم مواضع آن تمرکز مي کرد، چنانکه اخيرا در شهر دير الزور شاهد اين مسأله بوديم.
در ادامه بيانيه آمده است: تنها "موفقيتي" که ائتلاف در خلال سه سال اخير در نبرد با داعش کسب کرد نابود کردن شهر رقه، بمباران غير نظاميان و اجازه دادن به سرکردگان داعش براي انتقال از اين شهر به دير الزور بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه

نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در استان حمص در مرکز سوریه را منهدم کرد.

به گزارش ایسنا، وادیم کولت، معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) اعلام کرد: در حملات نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده و در مناطق کوهستانی جبال العمور در استان حمص مخفی شده بودند که دسترسی به آن دشوار است، منهدم کردند.

کولت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: طی روز گذشته هفت حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه توسط گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «حزب اسلامی ترکستان» در منطقه کاهش تنش در ادلب، یک حمله در استان حلب، چهار حمله در استان ادلب و ۲ حمله در استان لاذقیه انجام شده است.

طبق گزارش اسپوتنیک، ۲۱ آوریل روسیه اعلام کرد ائتلاف بین‌المللی آمریکا در سوریه ۲ بار پروتکل عدم درگیری را نقض کرد و پروازهایی را بدون هماهنگی روسیه انجام داد.

گروه‌های تروریستی در سوریه گاهی حملاتی را به غیرنظامیان و مقرهای ارتش سوریه انجام می‌دهند و ارتش سوریه و روسیه با این حملات مقابله می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم