Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پادشاه اردن بر حمايت و دستيابي به حقوق فلسطينيان تاکيد کرد .
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ايرنا ،«عبد الله دوم» پادشاه اردن در گفتگوي تلفني با «عبد الفتاح السيسي» رييس جمهوري مصر ضمن تاکيد بر تلاش هاي عربي، منطقه اي و بين المللي براي حمايت از حقوق فلسطينيان، قدس را کليد تحقق صلح و امنيت در منطقه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبد الله دوم در اين گفتگوي تلفني ضمن بررسي اقدام «دونالد ترامپ» رييس جمهوري آمريکا مبني بر اعلام شهر قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي، بر حمايت ملت فلسطين براي تشکيل کشور مستقل فلسطيني به پايتختي قدس تاکيد کرد .
وکلاي اردني نيزدر اعتراض به تصميم ترامپ درباره قدس، دست از کار کشيدندو اعلام کردند که از ترامپ و «بنيامين نتيانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي در ديوان بين‌المللي دادگستري در لاهه شکايت مي کنند.
پارلمان اردن نيز پيشترهمزمان با افزايش اعتراض‌ها به اقدام اخير دولت آمريکا در به رسميت شناختن شهر قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيوينستي به بازبيني در توافق‌ها با اين رژيم رأي داد.
ترامپ چهارشنبه هفته گذشته (ششم دسامبر) ضمن اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي، با انتقال سفارت آمريکا به اين شهر موافقت کرد. 131

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم

ویدئویی از تظاهرات در شهر یوتبری سوئد برای ابراز همبستگی با مردم نوار غزه و محکوم کردن جنگ اسرائیل در رسانه‌ها منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند