Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تپانچه بادی رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا در رده دختران جوان نمایندگان ایران به مقام‌های پنجم، هشتم و نهم بسنده کردند و تیم ایران نیز در رده نخست ایستاد. آفتاب‌‌نیوز : در چهارمین روز از رقابت‌های سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا دو نماینده ایران در تپانچه بادی رده جوانان به فینال رسیدند. فاطمه قدرت‌آبادی در فینال تپانچه بادی با کسب امتیاز ۱۷۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ در رده پنجم و هانیه رستمیان با کسب امتیاز ۱۱۳.۸ در رده هشتم ایستاد و از کسب مدال بازماند.
به گزارش آفتاب‌نیوز، در این بخش یان چن از چین با امتیاز ۲۴۰.۱ یسول کیم از کره با امتیاز ۲۳۷.۶، هین‌یونگ یو از کره با امتیاز ۲۱۷.۷ و سینگ دسوال از هند با امتیاز ۱۹۵.۷ در رده اول تا چهارم و بالاتر از قدرت آبادی قرار گرفتند. مهیما آگرمال از هند با امتیاز ۱۵۵.۴ و بیاندلگر التان از هند با امتیاز ۱۳۵.۸ در رده های پنجم و ششم و بالاتر از رستمیان قرار گرفتند.
در مرحله مقدماتی تپانچه بادی ۲۳دختر جوان در خط آتش قرار گرفتند و در پایان این مرحله فاطمه قدرت آبادی با امتیاز ۳۸۶.۱۴ و هانیه رستمیان با امتیاز ۳۸۳.۱۳ به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم به فینال این ماده دست یافته بودند.
سیده شیرین مرتضوی دیگر نماینده ایران در این مرحله بود که با کسب امتیاز ۳۷۵.۵ در رده نهم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند.
در بخش تیمی تپانچه بادی جوانان هفت تیم حضور داشتند که تیم دختران ایران با کسب ۱۱۴۴.۳۲ در رده نخست قرار گرفت.
تیم‌ ‌هند با امتیاز ۱۱۲۸.۲۲ و تیم کره با امتیاز ۱۱۲۲.۲۱ در رده دوم و سوم قرار گرفتند. تیم‌های چین، مغولستان، ژاپن و چین تایپه نیز در رده های چهارم تا هفتم جای گرفتند.
رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا از ۱۷ تا ۲۱ آذرماه به میزبانی ژاپن در حال پیگیری است و این رقابت‌ها امروز با برگزاری تپانچه بادی نوجوانان در دو بخش پسران و دختران پایان می یابد. ایران در این مسابقات ۲۴ نماینده دارد.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در پایان رقابت‌های تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان، مینا قربانی از همدان، مهسا نیک‌نفس از اصفهان و زهرا صفری از تهران عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت‌های تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان هم فرشته قدرتی از همدان، آیسان منصور از آذربایجان غربی و حسنی توتونچی از خوزستان در رده‌های نخست تا سوم ایستادند.

مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه