Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور ایجاد رضایتمندی و مساعدت در کاهش هزینه‌های درمانی بیمه شدگانی که، به هنگام معالجه در مراکز درمانی فوت نموده‌اند، سازمان تأمین اجتماعی پرداخت هزینه درمان این گروه را تقبل می‌کند.به گزارش بلاغ، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور ایجاد رضایتمندی و مساعدت در کاهش هزینه‌های درمانی بیمه شدگانی که، به هنگام معالجه در مراکز درمانی فوت نموده‌اند، سازمان تأمین اجتماعی پرداخت هزینه درمان این گروه را تقبل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهدی درخشان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی ١٠٠درصد فرانشیز سهم بیمه شده را تا سقف تعرفه های بخش دولتی، برای بیمه شدگانی که به دنبال بستری در بیمارستان های طرف قرارداد و یا غیر طرف قرارداد، فوت می کنند را در سال جاری به عهده گرفته است.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی همواره به دنبال افزایش گستره چتر حمایتی خود از بیمه شدگان بوده است.
گفتنی است؛ این بخشنامه از ابتدای سالجاری برای تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی قابلیت اجرایی دارد.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری