Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:00:46 GMT

۱۹۹۳ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۶۵۵۸

۱۹۹۳ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد

شهرکرد- فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۹۹۳ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس غلامزاده ظهر شنبه در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۹۹۳ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شده است، اظهار داشت: کشف مواد مخدر در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در سالجاری ۲۰ باند توزیع و قاچاق مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است و تمام اعضای این باند ها دستگیر شده است.

۴۸۰ توزیع کننده مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری دستگیر شده است

وی اظهار داشت: در سالجاری ۸۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در جاده های ارتباطی چهارمحال و بختیاری شناسایی و توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین میزان مواد مخدر در جاده های ارتباطی چهارمحال و بختیاری شناسایی و توقیف شده است.

وی عنوان کرد: در سالجاری ۴۸۰ توزیع کننده مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری دستگیر شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند