Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار گيلان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تمام تلاش مجموعه‌ي مديريتي استان قرار دادن قطار استان بر روي ريل توسعه است.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ دکتر مصطفي سالاري در حاشيه‌ي بازديد از روستاي ازبرم که با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري، فرماندار شهرستان و ساير مديران استاني و شهرستاني صورت پذيرفت اظهار کرد: طبق روال برنامه ريزي شده در قالب سفر 2 روزه به شهرستان سياهکل در خدمت مردم شريف اين خطه هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*مديران با آگاهي و آمادگي در جمع مردم حضور مي‌يابند*
وي با بيان اينکه در جريان اين سفرهاي شهرستاني علاوه بر بازديد ميداني از پروژه‌ها و اماکن مختلف شهرستان، در جمع مردم حاضر شده و پاي صحبت‌شان مي‌نشينيم، گفت: مطالبات و مشکلات شهرستان‌ها پيش از سفر به صورت کتبي در اختيار مديران دستگاه‌هاي اجرايي قرار گرفته و مديران با آگاهي و آمادگي در جمع مردم حضور مي‌يابند و علاوه بر شنيدن صحبت‌ها و درد و دل‌هاي آنان از نزديک پاسخگويشان خواهند بود.
استاندار گيلان اضافه کرد: برنامه سفرهاي شهرستاني در قالب جلساتي همچون نشست با بخشداران، شهرداران، دهياران و اعضاء شوراي شهر، نشست با اقشار، اصناف و نمايندگان فرهنگي – اجتماعي مردم و نشست با سرمايه‌گذاران در قالب کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد انجام مي‌گيرد.
*هدف ما جلب رضايت مردم است*
*تمام تلاش مجموعه‌ي مديريتي استان قرار دادن قطار استان بر روي ريل توسعه است*
دکتر مصطفي سالاري با تأکيد بر لزوم توجه به مطالبات مردم، خاطرنشان کرد: هدف ما جلب رضايت مردم است. وي مردم را پشتوانه اصلي نظام و انقلاب دانست و تصريح کرد: تمام تلاش مجموعه‌ي مديريتي استان قرار دادن قطار استان بر روي ريل توسعه است و انشاء ا... با کمک هم آنرا محقق خواهيم کرد.
*روستاي ازبرم با جمعيتي بيش از 200 خانوار در مسير عبوري قلعه کوتول شاه قرار گرفته است، داراي چشم اندازي کم نظير بوده و وجود آب بندان 19 هکتاري و نيلوفرهاي آبي بر جذابيت و اهميت اين روستا افزوده است و مي تواند به عنوان يک نمونه گردشگري پذيراي گردشگران فراواني باشد*
*قلعه کوتول شاه نيز يکي از بناهاي تاريخي شهرستان سياهکل و مربوط به دوران تيموريان است که در بالاي کوهي بلند در روستاي موشا قرار گرفته و در سال 1382 به عنوان يکي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است و يکي از جاذبه هاي گردشگري شهرستان سياهکل محسوب مي گردد*
استاندار گيلان همچنين در ادامه اين سفر شهرستاني از روستاي فشتال و تالاب زيباي اين منطقه بازديد کرد. وي با اشاره به اينکه اجراي طرح الگويي روستاي بدون بيکار تدبير دولت يازدهم براي توانمند سازي روستائيان با استفاده از ظرفيت روستاها است، گفت: اين طرح با همکاري معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم نهاد رياست جمهوري، صندوق کارآفريني اميد و اداره کل روستايي و شوراهاي استانداريها و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در حال اجرا است.
*روستاي فشتال با جمعيتي بالغ بر 200 خانوار به دليل دارا بودن جاذبه هاي گردشگري فوق العاده در حال بررسي براي تبديل به عنوان روستاي فاقد جمعيت بيکار مطرح است*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از فارس؛ کپر جودکی روستایی که لک‌لک‌های عاشق آن را به منطقه ویژه گردشگری تبدیل کردند، لک‌لک‌ها در همه فصول سال در روستا حضور دارند و هیچگاه روستا را ترک نمی‌کنند.

کپرجودکی، روستایی در شهرستان بروجرد و در استان لرستان است، این روستا در دهستان همت‌آباد در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد، روستای کپر جودکی با تالاب بیشه دالان بروجرد همسایه است و این همسایگی باعث شده لک‌لک‌ها عاشق روستا و مردم خوب آن شوند.

مردم روستای کپر‌جودکی و ریش‌سفیدان، حضور لک‌لک‌ها را بیش از ۶۰ سال در روستا تایید می‌کنند، آنان لک‌لک‌ها را مایه برکت و آرامش و رونق برای روستا می‌دانند و مزاحمتی برای آنان ایجاد نمی‌کنند.

مردم روستا به خلق و خوی زندگی لک‌لک‌ها آشنا هستند و بسیاری از رفتارهای آنان را متوجه می‌شوند، مثلا پیرمرد روستایی می‌گفت: هنگامی که منقارشان را به هم زده و صدایی از آن درمی‌آورند، در حال ارتباط و صدا کردن جفت‌شان هستند.

اداره برق شهرستان بروجرد نیز سالهای گذشته در اقدامی جالب خطر برق گرفتگی را از لک‌لک‌ها دور کرد و با ایمن سازی تیرهای برق امنیت جانی لک‌لک‌ها را تضمین نمود.

شورای روستا نیز با همکاری خیرین و طبیعت‌دوستان در بالای تیرهای چراغ برق روستا صفحه‌های فلزی نصب کرد تا لک‌لک‌ها به راحتی بتوانند بر روی آن لانه سازی کنند.

در بهار که فصل تخم‌گذاری پرندگان است، لک‌لک‌های عاشق روستای کپرجودکی نیز در آشیانه‌های خود تخمگذاری کرده و جوجه لک‌لک‌های عاشق بسیاری را به دنیا می‌آورند.

خلاصه اینکه در این روزهای بهاری که سرسبزی و طراوت از دشت و کوه و جنگل می‌طراوت، روستای کپر‌جودکی منطقه گردشگری زیبایی است که لک‌لک‌ها میزبان گردشگران هستند، مردم روستا نیز با چهره‌ای گشاده و صمیمیتی وصف ناپذیر از گردشگران و طبیعت دوستان استقبال می‌کنند.

خلاصه اینکه لک‌لک‌ها با حضورشان در روستای کپر‌جودکی گردشگران و طبیعت‌گردان بسیاری از سراسر ایران را عاشق روستا کردند و باعث شناخته شدن آن در پهنه گردشکری ایران شدند.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر