Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-استقلال منهای بازی آخر با سپاهان هرگز در لیگ نمایش امیدوارکننده‌ای نداشت. در واقع چهارده هفته به علاوه دو بازی در جام حذفی یعنی مجموعا ۱۶ بازی گذشت تا استقلال به همان تیم دلخواه بدل شد.

آخرین نمایش استقلال در لیگ برتر و کسب برتری 3 بر صفر اما نباید منجر به نادیده گرفتن اشکالات و نقص‌های استقلال در بخش تاکتیکی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال عمیقا از نداشتن یک مهاجم گلزن که همه توپ‌ها به او ختم شود، رنج می‌برد. هرچه استقلال در خط دفاع و خط میانی رو به رشد بوده روند معکوسی را در خط حمله پیموده است. به همین دلیل بیشترین تغییرات در خط آتش آبی‌ها رخ خواهد داد. جایی که بازیکنانش نتوانسته‌اند انتظارها را برآورده کنند. حتی گلی که علی قربانی در بازی با سپاهان به ثمر رساند نیز آمار ضعیف این بازیکن را پاک نکرده است.

بدون شک بازیکنی که در طول نیم‌فصل فقط یک گل می‌زند یا اصلا نمی‌زند باید منتظر هر تصمیمی از سوی سرمربی‌اش باشد. در حال حاضر اما به نظر می‌رسد که قربانی با همان یک گلی که زده در حاشیه امنیت قرار گرفته و بیش از او حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده در معرض خروج از فهرست فصل آینده استقلال قرار گرفته‌اند. درباره شهباززاده اما هنوز تردیدهایی هست و کادرفنی استقلال تصور می‌کند این بازیکن شاید در نیم‌فصل دوم بتواند کاری انجام دهد. به همین دلیل آنها فعلا درباره شهباززاده دست، دست می‌کنند تا اگر گزینه مناسبی پیدا شد این بازیکن را از فهرست کنار بگذارند.

حسن بیت سعید را اما باید خروجی قطعی استقلال دانست. بازیکنی که در هفته‌های اخیر هرگز از سوی شفر به بازی گرفته نشد و عموما روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت. بیت سعید ظاهرا با باشگاه فولاد خوزستان به توافق نهایی هم رسیده و می‌خواهد استقلال را به سمت این تیم ترک کند. چیزی که در این میان برای استقلال اهمیت دارد این است که اگر باشگاه فولاد خواهان بیت‌سعید است استقلال یا مبلغی را در ازای جدایی این بازیکن از باشگاه فولاد بگیرد و یا اینکه خواهان جذب یکی از بازیکنان فولاد شود تا از این انتقال سودی ببرد.

آنچه در نقل و انتقالات از اهمیت بالایی برخوردار است اینکه تیم‌ها بازنده جابه‌جایی‌ها نباشند و تا جای امکان از این فضا سود ببرند. استقلال البته بازیکنان دیگری هم دارد که هنوز به درد دیگر تیم‌ها بخورند. نمونه‌اش پادوانی یا یعقوب کریمی. بازیکنانی که هنوز می‌توانند در دیگر تیم‌ها ایفای نقش کنند.

این بازیکنان که در فهرست خروجی شفر قرار دارند بهترین گزینه برای سود آوری به باشگاه محسوب می‌شوند. یعنی باشگاه می‌تواند از انتقال آنها یا نفع اقتصادی ببرد و یا نفع فنی. به هرحال باید جدایی این دو را قطعی دانست اما ممکن است مجتبی جباری که وضعیتی نامعلوم دارد هم پس از نقل و انتقالات نیم‌فصل در فهرست خروجی‌های قطعی استقلال قرار بگیرد. البته وینفرید شفر درباره این بازیکن با احترام یاد کرده بود و حتی خواستار نشستی مشترک با این بازیکن هم شد اما ظاهرا مدیران باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با جباری ندارند و تصور می‌کنند این بازیکن دیگر به کارشان نمی‌آید.

حال باید دید تصمیم به کنار گذاشتن جباری آیا همچون دیگر بازیکنان که نام‌شان برده شده عملی می‌شود یا اینکه باشگاه نشین‌ها با احتیاط درباره این بازیکن تصمیم می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!