Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:33:56 GMT

عليپور به دنبال گل شماره بيست

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۸۳۹۰

عليپور به دنبال گل شماره بيست

خبرگزاري آريا - در صورت ثبت يک گل در بازي برابر تيم فوتبال نفت آبادان، علي علي پور ضمن آن که به تنهايي صدرنشين جدول گلزنان مي شود ، جزو 8 مردي قرار مي گيرد که در تاريخ ليگ برتر حداقل 20 گل براي پرسپوليس زده اند.
به گزارش "ورزش سه"، در تاريخ ليگ برتر مهدي طارمي با زدن 45 گل بهترين گلزن پرسپوليس است، طارمي مدتي است که در پرسپوليس به علت محروميت بازي نمي کند ودر صورت حضور ميتوانست 50 گله شود،اما ساير نفرات از مرز 30 عبور نکرده وبين 20 تا 30 گل به ثمر رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*نفر دوم در اين جدول جواد کاظميان است که در 3 فصل کامل و2 نيم فصل 30 گل وارد دروازه حريفان پرسپوليس کرد .جالب اين که کاظميان در دوره آخر حضورش در پرسپوليس 5 گل زد که 4 گل از اين 5 گل برابر تيم فوتبال نفت آبادان حريف آتي پرسپوليس بوده است.
*نفر سوم کريم باقري 29 گله است که اگر در تمام اين دوران در خط مياني بازي مي کرد بي ترديد بيش از 50 گل براي پرسپوليس ميزد .کريم که در 2 فصل آخرفوتبالش وبعد از برگشت به خط مياني 17 گل زده وتوسط علي دايي به تيم ملي برگشته بود، 29 گل در ليگ برتر براي پرسپوليس زده است.
*محمد نوري وسهراب انتظاري نفرات 27 گله پرسپوليس هستند که البته رکورد گل محمد نوري در ليگ برتر به خاطر حضورش در خط مياني جذاب تر است.
*مرحوم هادي نوروزي و عليرضا نيکبخت مردان 26 گله تاريخ پرسپوليس در ليگ برتر هستند، نيکبخت در 3 فصل حضورش براي پرسپوليس 26 گل زد، او در 2 فصل 9 ودر يک فصل 8 گل در پرسپوليس زد در حالي که بهترين آمار گلش قبل از حضور در پرسپوليس 6 گل بود وبعد از رفتن از پرسپوليس در هيچ تيمي بيش از يک گل در هر فصل نزد!
*نفر هشتم اين فهرست محسن خليلي است که 25 گل براي پرسپوليس زد، او در سال 86 براي پرسپوليس 18 گل زده وآقاي گل شد اما در اردوي تيم ملي دچار مصدوميتي شديد شد ومدتها از سطح اول فوتبال دور ماند.
*مرد نهم علي علي پور است که با 19 گل زده آماده حضور در بين مرداني است که حداقل 20 گل براي پرسپوليس در دوران ليگ حرفه اي زده اند.
اما مردان زيادي هم براي پرسپوليس بين 10 تا 20 گل زده اند ، نفراتي چون علي کريمي وعلي انصاريان با 18 گل، حسين بادامکي با 14 گل، اميد عاليشاه با 13 گل، مرحوم مهرداد اولادي با 13 گل، ابراهيم توره، سپهر حيدري ومهرزاد معدنچي با 11 گل، محمد عباس زاده با 10 گل و...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته با بهره‌مندی از علی علیپور در لیست بازیکنان خود، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران)، یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را در ورزشگاه دو بسا سکولو مقابل تیم رده چهاردهمی بوآویشتا برگزار می‌کند.

علی علیپور برخلاف دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال که مقابل موریرنسی و آروکا در ترکیب اولیه ژیل ویسنته حضور داشت، امروز برابر بوآویشتا از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و نیمکت نشین است.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در 16 بازی این فصل لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که موفق شده دو گل به ثمر رساند و امیدوار است امروز هم با حضور تعویضی برابر بوآویشتا گلزنی کند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته 32 امتیازی است و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری مقابل بوآویشتا که دو امتیاز کمتر از آنها به دست آورده، شانس صعود سه تا چهار پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد