Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:08:36 GMT

جلسه طاهری در تهران برای معاوضه محمدی و اخباری

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۵۶۹۱

جلسه طاهری در تهران برای معاوضه محمدی و اخباری

مدیران عامل باشگاه سپاهان و سایپا امروز در جلسه ای در مورد معاوضع اخباری و محمدی گفتگو می کنند.

مهدی اخوان سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد آخرین شرایط از معاوضه مهرداد محمدی و محمدرضا اخباری گفت: آقای طاهری مدیرعامل باشگاه در حال حاضر در تهران هستند و در جلسه با مدیران باشگاه سایپا شرکت دارند، اما اطلاعات بیشتری در این خصوص نداریم و باید منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص جدایی مهرداد محمدی و اینکه از دست دادن این بازیکن اشتباه نیست، ادامه داد: این نظر سرمربی است و آقای کرانچار خواهان این انتقال است.


اخوان در خصوص جذب دو بازیکن خارجی برای پست هافبک بازیساز که از ربیع عطایا و اسکندروف ازبکستانی در این خصوص نام برده می شود، افزود: با این دو بازیکن صحبت شده است ولی هنوز به جمع بندی نرسیدیم. در خصوص بازیکن ازبکستانی هم مشکلاتی به وجود آمده و باید این مسائل حل شود.


سرپرست باشگاه سپاهان همچنین در خصوص اضافه شدن دستیار به کادر فنی و مطرح شدن نام هایی نظیر منصور ابراهیم زاده، محمد تقوی و کریم قنبری اظهار داشت: این موارد بحث شده ولی قطعی نشده است. به آقای کراچار این اسامی پیشنهاد شده ولی آقای کرانچار هنوز نظر خود را اعلام نکرده است.

فولادمبارکه سپاهان مهرداد محمدی سایپا محمدرضا اخباری شاد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید مدافع سپاهان بینی‌اش را جراحی کند

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور در جریان بازی گذشته سپاهان مقابل استقلال در برخوردی که با یکی از بازیکنان حریف داشت، بشدت از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد.

بعد از معاینات انجام شده مشخص شد که بینی زکی‌پور دچار شکستگی شدیدی شده و او با گذشت دو روز از این مسابقه هم وضعیت مناسبی ندارد.

پزشکان سپاهان به زکی‌پور توصیه کرده‌اند که بینی خود را جراحی کند اما این بازیکن هنوز تصمیمی درباره این مساله نگرفته اما به نظر می‌رسد مجبور به جراحی بینی شود.

با شرایطی که زکی‌پور دارد به احتمال فراوان شاهد غیبت او در دیدارهفته بیست و هفتم مقابل مس رفسنجان خواهیم بود. باید دید این بازیکن باتجربه طی روزهای بعد چه شرایطی پیدا می‌کند و چه زمانی قادر به همراهی تیمش در لیگ برتر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شاید مدافع سپاهان بینی‌اش را جراحی کند
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در تیم ملی را انتخاب کرد | من از این بازیکنان نیستم که بگویم تا جان دارم...
  • سردار جانشین‌های خودش را انتخاب کرد
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)