Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@09:07:53 GMT

۳۲ سرقتی که با دستگیری ۲ سارق برملا شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۸۷۷۷

۳۲ سرقتی که با دستگیری ۲ سارق برملا شد! +عکس

دو سارق و مالخری که در مجموع ۴۰ بار سابقه رفتن به زندان را در پرونده‌های خود دارند، به ۳۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

خبرگزاری تسنیم: 28 آبان ماه سال جاری مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان، هنگام گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی پراید که دو مرد جوان سرنشین آن بودند مشکوک و پس از استعلام پلاک خودرو متوجه شدند این خودرو سرقتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با اطلاع از سرقتی بودن خودروی پراید به راننده آن دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به اخطار مأموران متواری شد و مأموران انتظامی اقدام به تعقیب و گریز خودروی مسروقه کردند.

دقایقی پس از این تعقیب و گریز، خودروی پراید متوقف شد، سرنشینان آن از خودرو پیاده شده و پا به فرار گذاشتند که مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی کردند و موفق به بازداشت دو سرنشین پراید مسروقه شدند.

پس از بازداشت متهمان، هویت آنها به نام جواد سی ساله و دارای 15 بار سابقه زندان و علیرضا بیست و هفت ساله دارای سابقه 11 بار زندانی شدن و پس از تفتیش خودروی مسروقه، مقداری لوازم مسروقه کشف و ضبط شد.

متهمان این پرونده پس از بازداشت به شعبه 15 دادسرای ناحیه 5 تهران منتقل و توسط سعید احمدبیگی؛ بازپرس پرونده مورد بازجویی قرار گرفتند.

در ادامه تحقیقات، مالخری که با این دو سارق در ارتباط بود و فردی چهل ساله دارای سابقه 14 بار زندان دارد به همراه بخشی از اموال مسروقه بازداشت شد.

در نهایت متهمان این پرونده به 32 فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کرده، مالباختگان شناسایی شدند و متهمان پس از اخذ آخرین دفاع به زندان تهران بزرگ معرفی شدند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد