Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به آشکارسازی ۴۲ نقطه حادثه خیز در جاده‌های لرستان گفت: تصادفات فوتی در این استان ۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح دوشنبه در مراسم آغاز طرح زمستانه با اشاره به اینکه ۱۱۷ نقطه حادثه خیز را در استان شناسایی کرده ایم که ۴۲ نقطه از اولویت برتر برخوردار است، اظهار داشت: ۱۸ اولویت ماموریتی داریم که بر این اساس ارتقای فرهنگ ترافیکی را دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب همواره دغدغه تصادفات جاده ای را داشته اند، تصریح کرد: سربازانی در میدان هستند که برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن تلاش می کنند؛ پلیس و نیروهای چشتیبان کننده به دنبال کاهش تصادفات و تلفات ناشی از /ان هستند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه ۴۲ نقطه پرحادثه اولویت بندی شده که فعلا با نصب علایم هشدار دهنده آشکار سازی شده است و موقتا مشکل حل شده است، افزود: ۵ نقطه حادثه خیز کاملا اصلاح شده و امیدوارم مابقی نقاط را به کمک دوستان راهداری و مدیریت بحران لرستان آشکار سازی و برطرف کنیم.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه لرستان شریان های حیاتی بزرگی دارد، مسیر حرکت مرکز به جنوب است و استان معبر بزرگی است و به لحاظ دیدنی ها و گردشگری نیز جزو مقاصد توریسم به حساب می آید، گفت: به ویژه زائران اربعین که از لرستان عبور می کنند و لرستان خوشبختانه در کاهاش تصادفات اربعین موفق بود و یکی از استان های برتر شد.

وی با بیان اینکه ۵ درصد تصادفات فوتی را در لرستان کاهش داده ایم و حداقل این میزان را باید به ۱۰ درصد کاهش برسانیم، تصریح کرد: بیشتر تصادفات در جاده فرعی بوده، لذا باید فرهنگ سازی کنیم و جاده ها را اصلاح کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات و فراوانی تصادفات در جاده ها با ۲۸ درصد فراوانی مربوط به سرعت غیرمجاز بوده است، افزود: در این رابطه باید از بستر رسانه استفاده کنیم و در این حوزه فرهنگ سازی کنیم.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه در ۸ ماهه نخست سال جاری ۴ هزار و ۶۰۰ خودرو متخلف و مزاحم در جاده ها توقیف کرده ایم چون ایمنی دیگران را به مخاطره می انداختند، یادآور شد: ۲۰۷۰ موتورسیکلت مزاحم و متخلف نیز توقیف شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان یزد، سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 749886

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی