Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@17:59:39 GMT

قرارداد کرسنت اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۹۵۵۳

اقتصاد > انرژی - ایلنا به نقل از زنگنه نوشت: ما آماده صدور گاز به امارات طبق قرارداد هستیم، از این به بعد نوبت کرسنت است که اقدام کند.

بیژن نامدار زنگنه ، درباره صادرات گاز به امارات گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام شده، بیش از یک سال است که اعلام کرده‌ایم آماده صدور گاز به امارات طبق قرارداد هستیم.

وی با بیان اینکه ما براساس قرارداد عمل کردیم و همه تجهیزات‌مان نیز برای صادرات آماده است، اظهار داشت: از این به بعد نوبت کرسنت است که اقدام کند و اگر اقدامی نکند و تحویل نگیرد، آنها هستند که تخلف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت درباره آخرین گفت‌وگوها با پاکستان درخصوص خط لوله صلح نیز تصریح کرد: پاکستانی‌ها از آن استقبال نمی‌کنند.

وی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درخصوص میدان آزادگان هم خاطرنشان کرد: کار در این باره در حال پیش رفت بوده و شرایط برای برگزاری مناقصه در حال جلو رفتن است. 

 

3535

کلید واژه‌ها : بیژن نامدار زنگنه - گاز - صادرکنندگان گاز -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید

به‌نظر می‌رسد در روز‌های جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

به گزارش تسنیم، در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • طرح تقسیم استان تهران در دستور کار قرار گرفت
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • وحیدی: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال